sobota, 3 stycznia 2015

Z koconkiem

           Witam Wszystkich w Nowym Roku ! Z nowymi siłami zabieramy się do włóczki , kartek ,gazet i innych materiałów i tworzymy , tworzymy ....rożne cuda . Mój komplecik cudem nie jest , ale jestem szczęśliwa że w ogóle coś z tej włóczki powstało.
  Dostałam od koleżanki włóczkę Himalaya Everyday . Co ja z niej nie próbowałam zrobić . Najpierw był niesymetryczny sweter / spruty gdy brakowało kawałek rękawa / .Później prosta tunika / spruta zostały nitki do schowania / . Po prostu ta włóczka mi nie pasowała i już . Więc leżała sobie i leżała i pewnie dalej by tkwiła w pudle gdyby nie potrzeba zrobienia golfiku i to dość dużego .

               Miał się tak wykładać na kurtkę a zarazem chronić szyję .

                                 I tutaj moja nieszczęsna włóczka sprawdziła się idealnie .
                      Do golfu - otulacza zrobiłam jeszcze prostą czapkę z koconkiem .

     Tak mi się teraz ta włóczka spodobała ,że postanowiłam zrobić sobie z niej szalik . Jeszcze go nie pokażę bo w jest w trakcie robótki . A kolory włóczki nareszcie zaczęły mi się pasować .

23 komentarze:

urszula M pisze...
Ten komentarz został usunięty przez autora.
Rękodzieło Jadzi pisze...

No i super, u mnie też coś czasami leży dość długo, aż przyjdzie na to pora, nawet i po kilku latach :) pozdrawiam serdecznie w Nowym Roku.

Nitki A nitki pisze...

Mnie się ta włóczka bardzo podoba :) a i komplecik też jest fajny:)
DOSIEGO ROKU !!!!!
Pozdrawiam serdecznie:)

wełniana kraina pisze...

jedna z moich ulubionych włóczek:):)

halszka pisze...

Swoje odczekala i proszę bardzo jaki piękny komplet wyszedł, Wszystkiego najlepszego w Nowym roku.

Beata T pisze...

I piękne wykorzystanie włóczki - komplecik cudnie wygląda :)
Szczęśliwego Nowego Roku

Joanna pisze...

Też mam takie włóczki. Twoja się doczekała, powstał cudny komplecik :) Zdrowia i szczęścia na Nowy Rok życzę :)

anabell pisze...

Ładna ta włóczka i komplet wielce udany! Najlepszego w Nowym Roku!

kreciarobota pisze...

I w ten oto sposób, metodą robienia i prucia, powstał superowy komplecik.
Życzę Ci wiele pomysłów na ten Nowy 2015 :)

Antonina pisze...

No i komplet wyszedł uroczy.

Elunia pisze...

wspaniały komplecik

Artsajke pisze...

Golfik fantastyczny, bo zdobi i w szyję cieplutko. Coś jak połączenie komina z golfikiem ;-). Koconek? Fajna nazwa, nie słyszałam ;-).

Anna Iwańska pisze...

No i super wszło , czasem tak jest nic nie pasi aż zapali sie taka mała lamka w głowiei juz wszystko pasuje. Widac musiła swoje odleżeć. Ale efekt rewelacja i cieplutko teraz masz.
Pozdrówka

Ewa-Handmade-Art pisze...

I wygląda wspaniale Ewuniu .Czasem tak jest że ciężko wymyślić przeznaczenie dla jakiejś wełenki .
Pozdrawiam

Ирина Никитина pisze...

Красивые шапка и шарф! Они отлично на вас смотрятся С уважением.

blogerzaby pisze...

Piękny komplecik, cudny :)

Ina Kaźmierska pisze...

Bardzo ładny komplet na Nowy Rok Ewo ...wszystkiego dobrego :-)

Kasia J. pisze...

Cudowny komplet :-) Piękne kolory.
Pozdrawiam serdecznie.

Ljubinka pisze...

Beautiful set, fantastic yarn!!!
Have a nice week.:*

dorkamikrus pisze...

Super jest ten komplet ! Czasem warto spruć i zrobić coś nowego .Pozdrawiam serdecznie ,Dorota

KonKata pisze...

zastanawiałam się co to koconek, już wiem teraz
dobrz,że się wełenka doczekała

ToTylkoJa pisze...

Rewelacyjny komplet! Kolorystycznie piękny i wygląda na cieplutki:)

Pozdrowienia!:)

Ольга pisze...

Прекрасный комплект!!! Снуд великолепен!