sobota, 10 stycznia 2015

Z kokardki na kwiatek ..

   Robiłam ostatnio porządki w szafce i znalazłam kłębuszek włóczki .No, a takie małe służą mi zazwyczaj do jednego - no oczywiście do zrobienia kolejnej sukienki dla lalki .

Takim to oto sposobem powstała sukieneczka z żółtym karczkiem i bardzo bufiastymi rękawami .


                  W pierwszej wersji przyszyłam kokardkę , lecz coś mi nie pasowało
                                             i zamieniłam ją na kwiatek .
      Ta wersja mi bardziej odpowiada , ale może się mylę - co sądzicie ?
Projekt 1/52


16 komentarzy:

Basia Nolberczak pisze...

Niezła sukienka:) pozdrawiam

Elunia pisze...

bardzo ładna i kolorowa,obydwie wersje są dobre

halszka pisze...

Zdecydowanie z kwiatkiem podziwiam Twoje pomysły na ubranka lalkowe, Pozdrawiam

Artsajke pisze...

O proszę, i lalka skorzystała ;-).

Dusia pisze...

Słodka, słodka sukienusia pozdrawiam Dusia

Ursa pisze...

Obie wersje są dobre. Pozdrawiam :)

Anna Iwańska pisze...

Widze Ewuniu że zapisałas sie do projektu 52 w 2015. Podziwiam i gratuluję, swoja droga musze poczytac o co w nim chodzi . ale je chyba nie podołam :-)
Sukienusia wyszła slicznie jak zawsze.
Pozdrawiam i powodzenia życzę

Elżbieta pisze...

Super sukienusia, z kokardką też jest ładnie:)
Pozdrawiam.

Ольга pisze...

Красивое платье!

Daniela pisze...

Piękna sukieneczka, obie wersje śliczne!

Iwona pisze...

Obie wersje są urocze. Ja bym dała kokardkę na sukieneczce i kwiatek na opasce lub czapeczce, pozdrawiam.

Kasia J. pisze...

Śliczna sukieneczka :-) Z kwiatuszkiem wygląda doskonale :-)
Pozdrawiam serdecznie.

KonKata pisze...

bufiaste rękawy- dziecięce marzenie, kwiatek lepszy

renya pisze...

Podoba mi się zarówno z kokardką jak i z kwiatkiem... ale chyba jednak z kwiatkiem bardziej.
Prześliczna kreacja:)

Wioletta G. pisze...

I kwiatek i kokardka pasuje, to tak jakby dwie osobne kreacje! Pozdrawiam:)

Olajda pisze...

Mi się bardziej podoba ze wstążeczką ☺