poniedziałek, 16 lutego 2015

Czarny norweg

    O tym ,że nie lubię koloru czarnego to pisałam kilka razy . Jednak czasami nie ma rady trzeba i tą depresyjną barwę polubić .
Pierwsza powstała czapka i żeby nie była cała ciemna dołączyłam beżowy wzór . Pomponiastego dorobiłam później .
      Po głowie trzeba było zadbać o szyję i tak popełniłam golfik .
 A na koniec już jako ozdoba powstał szalik , chociaż może 1/3 szalika bo jest z jednym ozdobnym końcem . Drugi koniec to dekoracyjna mufka przez którą szalik się przeciąga .
            I tak powstał komplecik " czarny norweg "
                 A tak prezentuje się " czarny " w realu .
Projekt 9/52

25 komentarzy:

Antonina pisze...

Komplet wspaniały. Wrabiany wzór jest śliczny i dodaje klasy czapce i szalikowi.

renya pisze...

Piękny żakardzik!

Basia Dunaj pisze...

Bardzo lubię takie klimaty .... Piękny wyszedł ten komplet. :-)

Ursa pisze...

Wspaniały żakard , doskonały komplet. Ciekawe rozwiązanie z mufką. Bardzo mi się podoba. Serdecznie pozdrawiam :)

sosnowygaik pisze...

Bardzo podoba mi się ten zestaw. Wzór jest świetny;)

Anna pisze...

Beautifu set !!!
Have a nice week !
Anna

kryska ♥ pisze...

piękny komplet i jaki twarzowy:) Pozdrawiam

Elunia pisze...

cieplutki i twarzowy

♥ Łucja-Maria ♥ pisze...

Śliczny i bardzo twarzowy komplet.
Pozdrawiam serdecznie:)

Basia Nolberczak pisze...

Wyszedł ciekawy komplet:) pozdrawiam

jolajka pisze...

Wspaniły żakard, zapomniałam już jak to się robi ;) chyba teraz cierpliwości by mi brakło do tego przeplatania :)

barbaratoja pisze...

Komplet świetny. Pierwszy raz widzę taki sposób "wiązania" szalika.

ninkaw pisze...

Wspaniały pomysł.
pozdrawiam

Robótki Marleny pisze...

Gratuluję pięknego żakardu - ja chyba jeszcze nie dojrzałam do wzorów żakardowych :)
Pozdrawiam, Marlena

Anna Iwańska pisze...

czarny w realu jest świetny i podziwiam za tego norwega, Nigdy mi wrabiane wzory tak ładnie nie wyszły.
Pozdrawiam

*gooocha* pisze...

Zdecydowanie super!

Anna Adamus pisze...

Świetnie wygląda! Bardzo ciekawy ten pomysł z ozdobnymi końcówkami do komina, imitującymi szal - nie wpadłabym na coś takiego :)
Pozdrawiam

halszka pisze...

Przepiękny komplet i bardzo elegancki.Pozdrawiam cieplutko i miłego dnia życzę.

Kasia J. pisze...

Cudowny komplet :-) Jest doskonały! Bardzo mi się podoba.
Pozdrawiam serdecznie.

Ольга Сташевская pisze...

Piękny komplet!!

Ирина Никитина pisze...

Очень красивые шапочка и шарф! С уважением!

Crissi pisze...

Very Nice Ewa!
Hug Crissi

Ljubinka pisze...

Lovely set!!
Greetings.:*

Atelier Marysi pisze...

Pięknie wydziergałaś wzór. Komplet wyszedł bardzo fajny. Pozdrawiam cieplutko.

Iwona pisze...

Rewelacyjny komplet, a wzór norweski zrobiłaś po mistrzowsku, pozdrawiam.