sobota, 21 lutego 2015

Gruuuuby guzik


     Rzadko u mnie bywa , że zobaczę jakiś wzór i chodzi za mną jak rzep . Raczej zobaczę , coś się tam spodoba ale jest tylko inspiracją do stworzenia całkiem czegoś innego .
    Tym razem było inaczej . Postanowiłam taką kamizelkę mieć .
      Wykorzystałam " Dorę " robiłam jednak podwójną nitką .
         Wyszła fajna kamizelka ,a najlepsze  w niej guziki .
    Okrągłe duże dają całkiem inny efekt niż płaskie.
 Uff ale się poświęciłam oj jak było zimno na dworze . Zresztą widać to po moim przemarzniętym czerwonym nosie .
 Projekt 10/52

30 komentarzy:

ankaskakanka pisze...

Bardzo fajna kamizelka.

3nereida pisze...

dobrze postanowilas bo jest piekna .

Ljubinka pisze...

Very beautiful vest!!
Have a great weekend.:*

Basia Nolberczak pisze...

Kamizelka super na pewno grzeje jak piecyk:) pozdrawiam

Ольга pisze...

Very nice jacket!

♥ Łucja-Maria ♥ pisze...

Bardzo podoba mi się twoja kamizelka. Kolor i guzik - świetne.
Pozdrawiam:)

Anka pisze...

Świetna!!!!

Dusia pisze...

Dzięki za poświęcenie , warto bo kamizela super , a guziki jeszcze dodają uroku , pozdrawiam Dusia

bozenawdaniec. pisze...

Kamizelka prezentuje się cudownie, a guzik, to taka kropka nad " i ", Twoje są idealne, dodały jej uroku, którego i tak nie brakuje, ale dobrego nigdy za wiele :)
Pozdrawiam :)

Wioletta G. pisze...

Trochę zimno, ale ładne zdjęcia wyszły! Pozdrawiam:)

Małgorzata B. pisze...

Super kamizelka a guziki są świetne.Pozdrawiam.

Ewa-Handmade-Art pisze...

Wspaniała kamizelka

Nitki A nitki pisze...

Superowy piecyk na pewno grzeje:)))

Irena pisze...

Dobrze, że chociaż kamizelkę miałaś na tym zimnie:) Piękna i praktyczna!
Pozdrawiam.

Antonina pisze...

Świetna, cieplutka kamizelka.

Urszula pisze...

Super kamizelka ja bardzo lubie chodzic w nich mam kilka a wzorek swietny

kreciarobota pisze...

Faktycznie bardzo fajny wzorek i guziki dodają uroku, jednym słowem kamizelka jest świetna. Mam nadzieję, że zdjęcia w plenerze nie odbiły się na Twoim zdrowiu :)

Crissi pisze...

Super Ewa!
Hug Crissi

jolajka pisze...

Kolor i wzór bardzo mi sie spodobał :)
no i oczywiście guziki :)

mamiczu pisze...

Śliczna kamizelka, też lubię w nich chodzić bo ciepło po plecach a i rękawów następnych pod kurtka nie ma, nienawidzę tego bo zaraz mi niewygodnie:)
Pozdrawiam
Małgosia

halszka pisze...

Śliczna kamizelka i wzór oraz guziki bardzo ładne.Pozdrawiam cieplutko i miłego dnia życzę.

Elunia pisze...

śliczna ,jest ci w niej bardzo do twarzy

Iwona pisze...

Fajna kamizela, guziki chyba wygodniejsze do zapinania, niż płaskie.Przy prezentacji poświęciłaś się zdecydowanie, trzeba było chociaż grubszą bluzeczkę założyć, pozdrowionka.

Anna pisze...

Nice job !!!!!!
Have a great week !
Anna

Anna Iwańska pisze...

Ewuniu jest świetna i cieplutka. Ale co Ty robisz w lutym na działce?!
Pozdrawiam

renya pisze...

Super te guziki, wyglądają jak kasztany:-) I wzór też mi się podoba, bardzo ciekawy, jeszcze chyba takiego nie widziałam. Super kamizelka!

Maika Bezmetki pisze...

Uwielbiam kamizelki. Faktycznie guziki dodają tego 'czegoś'. Ładnie to wszystko razem wygląda :)

Kasia J. pisze...

Doskonała kamizelka :-) Świetny wzór, ale i tak najpiękniejsze są guziki... :-)
Pozdrawiam serdecznie.

Robótki Marleny pisze...

SUUUUPER !!!!!
Bardzo mi sie podoba :)
Pozdrawiam, Marlena

Jenovia Dżemson pisze...

świetny blog! Obserwuję !