wtorek, 31 marca 2015

Fruwające kapelusze

          Zostałam zainspirowana przez  ANIĘ TUTAJ  u której widziałam wspaniałe czapeczki na jajka . Postanowiłam również zrobić podobne z tym ,że moje są fruwające .Jajeczka na razie zdobią moje biuro , a w czwartek wezmę je na moją klatkę schodową gdzie mam postawiony duży , gliniany wazon .


                                                                      I z bliska .
                                                Z wiosennymi pozdrowieniami !
Projekt 18/52

40 komentarzy:

Renka pisze...

Cudnie wyglądają. Ślicznie, wiosennie u ciebie.
Pozdrawiam :)

Basia Nolberczak pisze...

Fajne są:)

ankaskakanka pisze...

Cudowne są. Jak one się trzymają?

ewa_m pisze...

Świetne są te jajka w kapelusikach :)
Tak wystrojonych jajeczek nigdzie nie widziałam :)
Pozdrawiam

Irmelin pisze...

Zupełnie inne te koszulki jajcarskie:)) Pozdrawiam

k studio pisze...

Świetne kapelusiki:) pozdrawiam

Daniela pisze...

Te fruwające kapelusiki bardzo lekko i dekoracyjnie jawią się na gałązkach, a wiosenne życzenia bardzo potrzebne po dzisiejszych zjawiskach pogodowych! Pięknie pozdrawiam!

Gosia pisze...

Wyglądają wspaniale.Pozdrawiam.

Monika S pisze...

Bardzo ciekawy pomysł:)
Śliczniusie:)
Pozdrawiam:)

sosnowygaik pisze...

Jajka w czapeczkach wyglądają super;)

Anna Iwańska pisze...

No czego to ludziska nie wymyslą Kapelusiki na jajcach są świetne, a te brązowe przy żółtej forsycji wyglądają pieknie.
Pozdrawiam i Wesolych Świąt życzę

Ljubinka pisze...

Very beautiful, nice idea!
Greetings.:*

Ania pisze...

Śliczne!

halszka pisze...

Super jajeczka.Dobrego tygodnia.

Kasia J. pisze...

Cudnie ozdobiłaś jajka :-) Wspaniale wyglądają wisząc w gałązkach :-)
Pozdrawiam serdecznie.

Ewa pisze...

Urocze :)

visana pisze...

Jakie śliczne jajka w kapeluszach,albo kapelusze na jajkach:)Fajny pomysł.Dziękuje za odwiedzenie mojego bloga.Dodam Twój blog do moich ulubionych bo nie miałam Ciebie a dzięki temu że zajrzałaś do mnie to mam namiary na Twój blog:)Pozwoliłam sobie luknąć na Twoje posty i w poniższych wpisach widziałam również fajne sukienki dla lalek i kapciuszki eleganckie:)

irena pisze...

W dzisiejszym dni naprawdę kapelusiki fruwają -spokojnych Swiąt !

ciapara pisze...

ŚLiczne dekoracje!!!

Anna pisze...

Beautiful decoration !!!!
Happy Easter !
Anna

violka pisze...

Świetna świąteczna ozdoba - wywołująca uśmiech :) Gdzieś Ty taką rozkwitniętą forsycję znalazła?!

malaala pisze...

Super czapeczki !!!!Bardzo fajne pomysły!!!
Pozdrawiam serdecznie!!!
Wesołych Świąt!!!

Robótki babci Tereski pisze...

Jeszcze tak ozdobione jajeczek nie widziałam. Są super. Pozdrawiam.

Ula H. pisze...

Nie wiedziałam, że jajka w kapeluszach tak fajnie wyglądają ?!!!

♥ Łucja-Maria ♥ pisze...

Cudowne. Bardzo oryginalne. Pierwszy raz takie widzę.

Ewo,
Tobie i Twoim Bliskim życzę; zdrowych, pogodnych Świąt Wielkanocnych,
pełnych wiary, nadziei i miłości:)*

Ирина Никитина pisze...

Красивые украшения для яиц! С уважением!

Eve Jank pisze...

Śliczne dekoracje

Atelier Marysi pisze...

Super czapeczki i kapelusiki. Wszystkiego dobrego na ten przedświąteczny czas. Pozdrawiam !!!

Gosia pisze...

Świetny pomysł!! Wesołych świat!!

Pasje Celi pisze...

ale! fajowe!

Decoupage pisze...

Cudne te ubranka na jajka ;)

Elunia pisze...

fajna dekoracja
RADOSNYCH I SPOKOJNYCH ŚWIAT

Gabunia pisze...

Te kapelusze na jajkach, rewelacja jeszcze takich nie widziałam. Pozdrawiam

visana pisze...

Z okazji Świąt Wielkanocnych życzę:
Wielkanoc nadchodzi, więc czas już na porę
By uśmiechnięty baranek zabeczał na stole
A z nim kurczaczek przez cały ranek
Pilnuje pięknych, barwnych pisanek.

Życzę miłości, nadziei i wiary
Święconki smaczniejszej od dań Winiary
W dyngusa wody, by zewsząd prysła
Alleluja! Jezus zmartwychwstał!
Zdrowych i radosnych Świat Wielkanocnych:)

Urszula - Proste potrawy pisze...

Takich jaj jeszcze nie widziałam :)

Ewa Jurewicz pisze...

To bardzo oryginalny pomysł - ślicznie wyglądają jajeczka w czapeczkach.
Życzę Ci Ewuniu spokojnych i radosnych Świąt Wielkanocnych i cieplutko pozdrawiam.

Maria Wicher pisze...

Zdrowych i spokojnych świąt kochana życzę - serdeczności ślę Marii z rodziną

Artsajke pisze...

O, takiego czegoś jeszcze nie widziałam ;-). Fajne! Dekoracja prosta i piękna.
Wesołych Świąt!

Xymcia-dm pisze...

Dzwon wesoło się rozlega
Pieśń potężna dobiega
oby serce też zostało
napełnione dzisiaj chwałą
i tętniącym życiem wiosny
w Zmartwychwstania dzień radosny.

Od Xymci-dm :)

ashki pisze...

Ależ fajne te kapelutki:)