niedziela, 1 marca 2015

Plama na plamie

         Witajcie ! W pracy mamy kubki jak prawie wszyscy - no ale ja lubię zmiany . Kubki mamy już jakiś czas i nadeszła pora żeby je zmienić .
          Metoda jest bardzo prosta - potrzebujemy jedynie :
   - kubki
   - przynajmniej dwa lakiery do paznokci
   - wykałaczkę
   - szerokie naczynie z wodą
     Do naczynia z wodą dodajemy lakier podstawowy i mniejszą ilość drugiego koloru . Żeby kolory się wymieszały , plamę delikatnie przecinamy  wykałaczką   . Ostrożnie zanurzamy kubki - no i voila !
                               
                      Kubki jeszcze mokre , trzeba poczekać aby wyschły .

 Moje uwagi :
 Robić należy szybko bo lakier zastyga
Uważajmy żeby nie zanurzyć kubka zbyt głęboko bo wymaluje się w środku
 Woda musi być zimna
Kubki trzymajmy za brzeg nie za ucho .
Moje kubki są pomalowane za wysoko , lepiej zostawić niepomalowany1 cm rant
Po napełnieniu gorącą wodą kubek zaczyna pachnieć lakierem .
Nie nadają się do zmywarek - ale zawsze można zmyć lakier i zrobić coś innego !                               

Projekt  12 /52

                                        I jeszcze troszeczkę wiosny .

24 komentarze:

ankaskakanka pisze...

Bardzo fajny pomysł.

Monika pisze...

genialne :) chyba sama spróbuje :)

Magdalena Aneta pisze...

Fajny pomysł. Twoje kubki wyglądają świetnie.
Ciekawa jestem czy można w ten sposób przykryć nieciekawe logo na kubku, bo mam sporo takich z jakiegoś unijnego szkolenia i chętnie bym je jakoś ozdobiła.
A poza tym takie kubki to pewnie nie nadają się do mycia w zmywarce?

Rodzinnie... pisze...

Bardzo fajne, oryginalne! Ale czy trwałe?

KonKata pisze...

wygląda świetnie!!!!!!!!!!!!!

Robótki Marleny pisze...

Na to bym nie wpadła, choć widziałam malowanie paznokci w ten sposób :)
Pozdrawiam, marlena

Elunia pisze...

sama bym chyba zaryzykowała bo piekne

Anna Iwańska pisze...

O jajku Ewcia jestem w szoku . U Ciebie coś innego niz ubarnka dla lalek tudzież innne wełaniane dzieła. Musze przyznac że kubeczki pierwsza klasa !!! I dzięki za kursik .
Pozdrawiam

Iwona pisze...

Proste kubki pięknie odmieniłaś, tylko, czy lakier do paznokci nadaje się do konsumpcji w razie odpryśnięcia? Nie malowałaś wnętrza, więc powinno być ok. pozdrawiam.

Ewa-Handmade-Art pisze...

Pomysłowe ,lecz to że pachnie lakierem pod wpływem ciepła chyba by mi przeszkadzało.

Robótki babci Tereski pisze...

Fantastyczne kubki i świetny pomysł.

Bryzeida pisze...

Nie no! Tego się nie spodziewałam!

Igiełkowa Kraina pisze...

Bardzo fajny pomysł-tym bardziej, że jak się znudzi to można zmyć i zrobić coś nowego :)
Że ja na to nigdy nie wpadłam :P

halszka pisze...

Bardzo ciekawy pomysł ale takie kubki bym nie użyła do picia do dekoracji owszem.Miłego poniedziałku.

Kasia J. pisze...

Rewelacyjny pomysł - piękne kubki :-)
Pozdrawiam serdecznie.

renya pisze...

Ale pomysłowe! Wyszły bardzo oryginalne kubeczki:-)

kreciarobota pisze...

Świetny pomysł z kubkami, gratuluję :)

Ljubinka pisze...

Great idea, beautiful!
Happy week.:*

ToTylkoJa pisze...

Wspaniale podrasowałaś te kubki! Ja robię tak paznokcie:)))))

Pozdrowienia!:)

jolajka pisze...

Tez to próbowałam, mam taką jedna filiżanke :)
Piękna elegantka:)

Barbara Wójcik pisze...

Kubki świetnie wyglądają!

Eve Jank pisze...

Rewelacyjny pomysł. Widziałam jak w ten sposób paznokcie malują. Super te kubki. Pozdrawiam

Beata T pisze...

Świetny kursik - kubeczki rewelacja :)
pozdrawiam

visana pisze...

Fajny pomysł:)