środa, 11 marca 2015

Uffo z antenką

           Koleżanka kupiła sobie szalik i poprosiła mnie o dorobienie czapki . Ponieważ szalik jest w szerokie pasy to i nakrycie głowy takie powinno być .

    Dostałam włóczkę i przystąpiłam do pracy . Środek czapy powstał z cieniutkiej niebieskiej włóczki .

Zielony moher był  gruby  i pruty co niestety widać . Natomiast czerwony bardzo cieniutki i o bardzo intensywnym odcieniu . Żeby go załagodzić dołożyłam tą samą niebieska nitkę co w środku czapy .
        Wyszedł taki to latający talerz z antenką .
 Tak będzie się prezentować na głowie koleżanki - do jej czarnych włosów i takich okularów to będzie kontrast ,że hej .
 Projekt  14  /52

12 komentarzy:

Kasia J. pisze...

Wspaniała czapka :-) Rewelacyjny latający talerz :-) Cudne kolory.
Pozdrawiam serdecznie.

ankaskakanka pisze...

Wyszła bardzo fajna czapka. Antenki sa słodkie.

Małgorzata B. pisze...

No,no ale super czapka.Kolorki swietne.Pozdrawiam.

Basia Nolberczak pisze...

Fajny pomysł:)

blogerzaby pisze...

Fajna :)

Crissi pisze...

Very nice!
Greeting Crissi

halszka pisze...

Bardzo fajna czapka a kolory świetne.Miłego dnia i słoneczka życzę.

Anna Adamus pisze...

Jakie piękne kolory! Cudna jest :) Zestawienie zaskakujące, ale wyszło ciekawie.

renya pisze...

Kolory super i te dyndające kicotki szalenie mi się podobają:-)

Eve Jank pisze...

Bardzo fajna czapeczka :)

Alicja pisze...

Super jest, oj tak zdecydowanie do ciemnych włosów dopasowane! :)

Iwona pisze...

Wesoła, śliczna czapeczka !