sobota, 21 marca 2015

Wiosna w wełnę obuta

                 Witam Was serdecznie !  Ogarnęło mnie zmęczenie wiosenne . Nie wiem jak Wy ale ja w takim przypadku mam niechęć do większych robótek . Wtedy wszystko mi przeszkadza a w szczególności duża liczba nabranych oczek na druciku . I wcale się nie zdziwię jak któregoś dnia znowu sięgnę po te najmniejsze formy czyli ubranka dla lalek . Tym razem jednak postawiłam na kapciuchy .
           Za oknem wiosna , w mieszkaniu wiosna  ale stopy  muszą mieć ciepełko . 

                                             Wzór na kapcie TUTAJ
     

                             Troszkę książki troszkę TV i tak to można sobie siedzieć.
        Na zdjęciu  melanż nie prezentuje się  szczególnie ładnie . Tym razem zrobiłam inaczej i nie zszywałam na środku jak jest we wzorze . 
 Projekt 16/52

22 komentarze:

Anka pisze...

Extra kapcie!

ninkaw pisze...

Świetne .Wiosna??? a ja i tak marznę w kopytka.
pozdrawiam

Ольга pisze...

Beautiful works!
Thank you for the pattern!

Iwona pisze...

Cudne są Twoje bamboszki, chyba troszkę wyższe od poprzednich. Żeby tylko się szybko nie podarły, pozdrawiam.

Anna pisze...

Nice socks !!!!
Have a nice weekend !
Anna

Anna Iwańska pisze...

Ewcia wzorek kradne może kiedyś wykorzystam jak mnie najdzie znowu ochota na druty, a oststnio coraz częsciej mnie nachodzi :-)
A kapcioszki bardzo fajne wyszły.
Pozdrawiam

Włóczki Warmii pisze...

świetne kapciuszki! Takie jestem w stanie zaakceptować - innych nie znoszę!
pozdrawiam serdecznie
www.wloczkiwarmii.pl

Magdalena Zaremba pisze...

Niesamowite te Twoje kapcioszki. :)) Jestem zmarzluchem jeżeli chodzi o stopy, także dla mnie są idealne. :) Pozdrawiam serdecznie, Magda

Beti K pisze...

Niesamowite sa te paputki :) takich jeszcze nie widziałam :) Pozdrawiam Cię serdecznie....

Renka pisze...

Ależ fajne kapciuchy, Bardzo mi się podobają.
Naprawdę super.

halszka pisze...

Śliczne kapciuchy.Bardzo na czasie bo jeszcze chłodem wieje i zimno że aż hej.Słoneczka i miłej niedzieli.

sosnowygaik pisze...

Są świetne. Czerwone wpadły mi w oko;)

Kasia pisze...

Nóżki przynajmniej nie zmarzną:))

Ula H. pisze...

Bardzo fajne kapcie !!! Ja nigdy nie robiłam kapci, ale chyba podszyłabym od spodu filcem. Pozdrawiam :))

Elunia pisze...

cieplutkie i piękne

jolajka pisze...

świetne :)

Kasia J. pisze...

Rewelacyjne kapcie :-)
Mnie jest zawsze zimno w stopy...
Pozdrawiam serdecznie.

renya pisze...

Przefajne kapciuszki:-)
Wiosna wiosną, ale masz rację - stópki muszą mieć ciepełko:-)

Robótki Marleny pisze...

Świetne kapcioszki i najważniejsze, że cieple :)
Pozdrawiam, Marlena

dorota pisze...

Kapciochy pierwsza klasa.
Wyglądają oryginalnie, podoba mi się ten wzór.
Pozdrawiam Dorota

Teresa Brudzińska pisze...

piekne
pozdrawiam

Ирина Никитина pisze...

Тапочки очень красивые! С уважением!