wtorek, 28 kwietnia 2015

Kwietniowe kolory

          Dzieje się u mnie dzieje. Robótki są teraz jak  u wielu z Was troszkę inne, a przede wszystkim są na powietrzu . Wszelkie ogródki trzeba obrobić, żeby później usiąść i spokojnie cieszyć się kolorami. Oprowadzę Was troszeczkę po mojej działeczce, gdzie jeszcze czeka mnie całe mnóstwo prac.
 
 Przy wejściu piwonie otaczają czerwone tulipany . Niestety w drugim kółeczku wkradły mi się żółte kwiatki trzeba będzie je zamienić na czerwone . 


 Rabatka robiona w tamtym roku już jakoś się prezentuje , teraz królują na niej szafirki i malinowe tulipany .
  I czas na moją nową rabatkę ma być w tonacjach niebieskich , to oczywiście dominuje na niej niezapominajka .
 

Mój nowy nabytek fioletowa azalia .
 I cała nowa rabatka jeszcze bez trawy i kącika wypoczynkowego .
Tyły działeczki czekają na pełen rozkwit .
No i moja biało - żółta część 
     To już koniec  wycieczki po mojej działeczce . A jeszcze działkowi goście .
   Kotka " Wtorek " , która zawsze potrzebuje towarzystwa czyli ma nas zawsze na oku - czasami da się pogłaskać - jeść nie chce . Ma prawie zawsze wystawiony język .
     I całkowity dzikus . Kotka " Środa " zawsze głodna ale pija tylko mleko .
A i posadziłam już calle  tym razem w doniczkach - niestety tak pieczołowicie dzielone kolory zostały wymieszane . Ciekawe jaki będzie efekt ostateczny .

18 komentarzy:

Magdalena Zaremba pisze...

Piękne te Twoje rabaty, takie cudownie kolorowe. Nic tylko zasiąść z kawusia i cieszyć oko. :-) Pozdrawiam, Magda

Kasia J. pisze...

Pięknie :-) Cudne rabaty - wspaniałe kwiaty i śliczne kolory :-)
Pozdrawiam serdecznie.

jolajka pisze...

Pięknie :) Uwielbiam wiosnę

sosnowygaik pisze...

Rabaty pięknie się prezentują;)

Promyk pisze...

Piękny ogródek i wspaniali goście.:) A żółte tulipany też się ślicznie prezentują, przynajmniej jest różnorodnie.:)

ankaskakanka pisze...

Kiedy to u mnie będzie tak wypielęgnowane w ogródku.

Anna pisze...

Lovely flowers in a beautiful garden !!!
Have a shinny day !
Anna

halszka pisze...

Pięknie się prezentuje Twoja działka.jest bajecznie kolorowa.Słoneczka życzę.

Ewa pisze...

Ależ u Ciebie ślicznie i kolorowo :) Odpoczynek w takim ogrodzie to prawdziwa przyjemność :)

Basia Nolberczak pisze...

Masz piękny ogród u mnie też kolorowo:) pozdrawiam

Gosia pisze...

Jak u Ciebie pięknie i kolorowo.U mnie powolutku rozwijają się tulipany.Pozdrawiam.

Elunia pisze...

wiosna na całego

Kasia pisze...

Pieknie, u nas tulipany u sasiadow juz przekwitly niestety. Pozdrawiam

renya pisze...

Wszystko pięknie kwitnie, a porządek na rabatkach prawdziwie imponujący, ależ będzie się przyjemnie działo w takich okolicznościach:-)

Anna Iwańska pisze...

Robi sie coraz piekniej , chętnie kiedyś obacze na żywo :-) Kawusia w otoczeniu takich rabatek bedzie super smakowała :-)
Pozdrawiam

Gosia pisze...

Przepięknie :)

Atelier Marysi pisze...

Przecudne masz rabatki na swojej działeczce oraz super gości. U mnie jest mniej kolorowo w ogrodzie , bo mało mam rabat. Jak będę bardziej wolna zawodowo mam nadzieję , że powstaną nowe rabatki . Pozdrawiam cieplutko.

Artsajke pisze...

Cudnie u Ciebie w ogródku!