wtorek, 21 kwietnia 2015

Magnoliowate ....

     Wiosna , wiosna przyszła nareszcie - wszędzie zielono i zaczyna się robić kolorowo . W tym fajnym klimacie wzięłam się za nowe sukieneczki dla 12 cm okruszków .
               " Hiacyntowa "  bo jakaż mogła powstać w takim otoczeniu .




 
         " Magnoliowa " powstała patrząc w kierunku ogródka sąsiada , gdzie magnolia otwiera swoje piękne kwiaty .


No i ostatnia kreacja " Nieśmiałość ".

Projekt 20/52

 Drogie koleżanki coraz bardziej wkręcają mnie takie małe ciuszki , uwielbiam je produkować . Z dziewczynkami w rodzinie bywa różnie , jedne wyrastają z lalek inne jeszcze się nimi nie bawią - doradźcie mi , może otworzyć mały sklepik .  Gdzie najlepiej i jakie macie w tym temacie doświadczenie . Za wszelkie podpowiedzi będę wdzięczna .
To nie chodzi o zarobek tylko moją frajdę tworzenia .

15 komentarzy:

renya pisze...

Ależ maleństwa, ale prześliczne!
Nie mam doświadczenia w sprzedaży w sieci, ale wiem, że istnieje coś takiego jak Dawanda - na tej platformie można założyć swój butik.

Iwona pisze...

Takie małe kreacje :-)
ja nie wiem gdzie je sprzedawać ale jak się dowiesz to rób to :-) widzę jak moja córeczka przebiera lalki, to ogromna przyjemność dotykać takich naturalnych , ręcznie tworzonych ciuszków a do tego pięknych
Pozdrawiam ciepło!

Anna Iwańska pisze...

Ewciu piękne wszystkie Ae chyba magnoliowa dziś króluje. O sklepiku to ja Ci już dawno mówiam . Spróbuj może na srebnej agrafce , bo tak w realu to chyba zbyt duże koszty by były. My koleżnki blogowe możemy Ci zrobic reklamę na swoich blogach. W sporo jest teraz młodych dziewczyn które mają małe córeczki i przy okzaji blogują . Więć może się udac .
Powodzenia i pozdrawiam

Gosia pisze...

Jakie słodkie a właściwie kwiatowe kreacje!!! jak to przyroda nam może pomóc w tworzeniu:))

Crissi pisze...

Very pretty!
Hug Crissi

Ольга pisze...

Очень красивые платья!!!

Irena pisze...

Śliczne te kreacje! A ze sklepikiem spróbuj, jestem za:)
Pozdrawiam.

Kr. Eliane pisze...

que maravilhoso trabalho !!
uma criação muito delicada e linda !!
parabéns pelo belo trabalho !!
:0)))
http://elianeapkroker.blogspot.com.br/

halszka pisze...

Jak zwykle przepiękne są te wiosenne sukieneczki,najbardziej zachwycają mnie nazwy tych kreacji.Koniecznie Ewuniu otwórz sklepik ,będę Twoją pierwszą klientką .Pozdrawiam cieplutko.

Kasia J. pisze...

Śliczne syknie :-) Piękne kolory i wzory :-)
Pozdrawiam serdecznie.

Gosia pisze...

Wspaniałe kreacje - polecam sprzedaż w sieci dewanda - sporo odbiorców również z zagranicy.

Elunia pisze...

wiosna w pełni na twoich modelkach

Robótki Marleny pisze...

Pięknie Ci te drobiażdżki wychodzą Ewko :)
Pozdrawiam, Marlena

Ljubinka pisze...

Beautiful, so cute!
Have a nice day.:*

Kelly Shelly pisze...

Cudowne miniaturowe kreacje ! Jestem pod wielkim wrażeniem, maluchy wyglądają w nich rewelacyjnie :-) Pozdrowienia !