czwartek, 9 kwietnia 2015

Składaniec z kokardką

  Ciągle zimno mi w stopy , nie pomaga nalewka ,ani inne babcine sposoby . Żeby chociaż troszkę temu zaradzić zrobiłam kolejne kapciuchy / strasznie się przecierają /, do każdej wkładam sobie  wełniane wkładki i jest cieplej . Tym razem powstał składaniec . Wzór znalazłam TUTAJ



                                   Fazy powstawania kaputka
 

                                       I jeszcze kapciuchy gościnne .

 

                     
Projekt 19/52

26 komentarzy:

♥ Łucja-Maria ♥ pisze...

Obie pary są świetne.
Pozdrawiam:)*

visana pisze...

Hej:)fajne kapciuszki,a żeby się nie przecierały to spróbuj jeczymś podszyś od spodu.Może podszyj wkładkę filcową?pozdrawiam

jolajka pisze...

swietne, szczególnie te pierwsze fajny patent :)

Efa pisze...

Bardzo fajne kapcie :) Pozdrawiam

Małgorzata B. pisze...

Super kapcioszki.Dzięki za wzór.Warto spróbować.Pozdrawiam serdecznie.

Ольга pisze...

Great idea!

Decoupage pisze...

Urocze kapciuszki ;)

Ljubinka pisze...

Beautiful slippers!!
Greetings.:*

Irena pisze...

Świetne kapciuchy a szczególnie te pierwsze - takie niepopularne i fajne.
Pozdrawiam cieplutko:)

Anna Iwańska pisze...

Ewcia obie pary super . Dzięki za linki do worków, może kiedys w końcu znajde na to czas, aczkolwiek birac pod uwage ceny kapci w pepco to nie wiem czy mi chce :-) A kiedys jak robiłam kapcie naszywyałam od spodu filcowe wkadki do butów , wytzrymywały zdecydownie dłużej . A juz najtrwalsze były z takiej komunistycznej grubej nylonowej włóczki Buziaczki

Renka pisze...

Świetne kapciuchy :) Gościnne to mój faworyt :)

halszka pisze...

Świetne kapciuchy.Ja też mam ten sam problem,nawet latem mi zimno w nogi.Poprosiłam Dankę z Nowego Sącza by przysłała mi prawdziwe góralskie kapcie i od razu cieplej jest.Miłego dnia.

renya pisze...

Fioletowa para bardzo ciekawa, ale ta gościnna zgrabniej się na stopie układa:-)
Ja po domu chodzę w takich krótkich kozaczkach typu Emu, do tego ciepła wkładka i skarpety, i tylko wtedy mi stopy nie marzną;-)

sosnowygaik pisze...

Świetne kapciuszki;)

Joanna Pracowite Słoneczko pisze...

Świetne kapciuchy i na pewno cieplutkie:)

Basia Nolberczak pisze...

Ładnie wyglądają i są praktyczne:) pozdrawiam

Kasia J. pisze...

Wspaniałe :-) Fantastyczne wzory :-)
Pozdrawiam serdecznie.

Gosia pisze...

Fajne kapciuchy :)

Elunia pisze...

jakie urocze

kreciarobota pisze...

Te składane papucie bardzo fajne i proste w wykonaniu :)

malaala pisze...

Ale słodziaki :)
Pozdrawiam serdecznie!!! :)

Jagna pisze...

urocze :)

Dzianinowe Studio pisze...

Ale pomysłowe kaputki:-) Świetne. Pozdrawiam serdecznie:-)

Monika S pisze...

Bardzo podoba mi się pomysł na kopertowe kapcie, tym bardziej, że moje "dzierkapcie" zaczynają mieć prześwity;)
Mogę podpatrzeć i wydziergać?
Pozdrawiam:)

Artsajke pisze...

Bardzo kreatywne i ładne kapciuchy! I w dodatku ciepłe i wygodne, ach - idealne ;-).

Cztery Pory Roku i Ja pisze...

uwilbiam takie kapicuszki!!