wtorek, 19 maja 2015

Dostałam śliniaczek.....

   "  Dostałaś paczkę " usłyszałam ledwo przekroczyłam próg domu . Otworzyłam przesyłkę i zobaczyłam cudeńka . O jaki elegancki śliniaczek usłyszałam za plecami męski głos . Oj faceci ,że elegancki to zauważył ale ,że kołnierzyk a nie śliniaczek to już nie .
 A teraz wyjaśnienie Eliza z bloga TUTAJ zorganizowała candy i ja miałam szczęście te prezenciki zgarnąć .

   Po pierwsze ten super kołnierzyk, który może na zdjęciu się nie prezentuje ale mi się do niego buzia śmieje .  
 
  Do tego jeszcze trochę super przydasiów, które będą wykorzystane przy robótkach mini .
     No i fajna wizytówka bloga ŚWIAT ESOPHIE   zajrzyjcie tam koniecznie . Eliza super cudeńka szyje i aż szkoda do niej nie zajrzeć .
                       No i jeszcze raz moja uśmiechnięta buzia z różową mgiełką pod szyją .

    Pozdrawiam i wszystkim Wam życzę takich wspaniałych wygranych !

13 komentarzy:

Iwona pisze...

Słodki kołnierzyk, a że wiąże się tak jak śliniaczek, to mężowi daruj pomyłkę.Pozdrowionka.

Eliza Kaschel pisze...

cieszę się, że kołnierzyk przypadł do gustu, a prezentuje się na Tobie wspaniale:-) pozdrawiam i dziękuję za udział w mojej skromnej rozdawajce:-)))))

UTKANE Z PASJI pisze...

Kołnierzyk jest extra, sama mam ochote taki sobie sprawic:)

ankaskakanka pisze...

Bardzo fajny jest ten kołnierzyk. Pozdrawiam

renya pisze...

Piękny kołnierzyk:-) Idealny na ten dzisiejszy, prawie letni, dzień:-)
Gratuluję wygranej!
(mnie się jeszcze takie szczęście nie trafiło...)

mika pisze...

zazdroszczę. Kołnierzyk rewelacyjny :)

KonKata pisze...

i pasuje jak ulał!

Atelier Marysi pisze...

Super wygrana . Takie kołnierzyki są na topie. Pozdrawiam cieplutko.

Anna Iwańska pisze...

Bardzo fajny kołnirzyk , idealnie pasuję do ciemnych bluzeczek. Ale modelka wygląda dziś cudnie !!
Pozdrawiam

Bryzeida pisze...

Ty to masz szczęście do Candy :-)

Gosia pisze...

Gratuluję, kołnierzyk jest super !!!

Eve Jank pisze...

Gratuluje wygranej

Barbara Wójcik pisze...

Bardzo elegancko Ci w tym kołnierzyku:-)