poniedziałek, 4 maja 2015

Ogon pawia

   
Chwalę się chwalę bo nareszcie skończyłam coś co miało być gotowe na wakacje 2014 , no ale kolejne wakacje przed nami to teraz będzie jak znalazł .
 
Pierwsza wersja ogoniastego była taka i nie doczekała końca . Drugiej też się nie poszczęściło .
Natomiast trzecia jest i cieszy moje oko .
Ogoniasty został wyprowadzony na dwór i zaprezentowany .
Potrzebowałam na niego 490 g ,druty nr 2 i pół
 Zrobiłam ogoniastego ze zwykłego polyacrylu ale za to tylko z dwóch mega motków , czyli  prawie zero węzełków i jeszcze tyle mi zostało  .

Projekt 21/52

36 komentarzy:

Elunia pisze...

tylko pozazdrościć

Ursa pisze...

Cudo!!! Piękna praca i efekt. Serdecznie pozdrawiam :)

Anna Iwańska pisze...

Ewcia rewelacja, ogoniasty jest super i widac podoba mu się na Twojej działace :-)

Elżbieta E. pisze...

Bardzo ladny.Piekny wzorek.Pozdrawiam

Małgorzata B. pisze...

Piękny ogoniasty.Cudna praca a działeczka też śliczna.Ty i ogoniasty prezentujecie się wspaniale.Pozdrawiam serdecznie.

barbaratoja pisze...

Sporo pracy cię kosztował!
doczekałam się zdjęcia przodu !
Śliczny!

Iwona pisze...

Ależ to okrycie wypracowałaś Ewo! Ciekawy fason i wzór, piękna, duża praca, pozdrawiam.

ninkaw pisze...

Świetny warto było czekać na dokończenie:-))
pozdrawiam

reni pisze...

Super wygląda

Basia Nolberczak pisze...

Nie przepadam za ogoniastymi ale to jest prawdziwe cudeńko:))) pozdrawiam

Anna pisze...

Great job !!!!!!
Have a creative and shinny week !
Anna

Tojav pisze...

Ładne i pomysłowe wykonanie. Moja żona też ciągle coś robi na szydełku i na drutach, a ja jestem jej pierwszym recenzentem.

Monika S pisze...

Śliczny ogoniasty :)
Pozdrawiam :)

Ольга pisze...

Прекрасный кардиган!

Ewa-Handmade-Art pisze...

Ewciu uroczy sweterek ,kurcze ja też obiecuje sobie że w końcu wydziergam ogoniastego dla siebie.
Pozdrawiam

ankaskakanka pisze...

Genialny sweterek. Pozdrawiam

Crissi pisze...

Oh super Ewa!!!!!☺
Grüße Crissi

Ирина Никитина pisze...

Красивый узор и интересная одежда! С уважением!

♥ Łucja-Maria ♥ pisze...

Przepiękny.
Jesteś prawdziwą mistrzynią w robótkach na drutach.
Pozdrawiam:)*

Konwalia pisze...

Piękny :)
Pozdrawiam serdecznie

halszka pisze...

Super ogoniasty.miłego dnia.

Artsajke pisze...

Mnóstwo pracy, ale sweter przepiękny!

Bożena pisze...

Wspaniały, będzie jak znalazł na wiosnę i lato 2015!!! Pozdrawiam

renya pisze...

Piękne wdzianko, bardzo lubię takie ogoniaste:-)

ashki pisze...

Super wyszedł:)

Cztery Pory Roku i Ja pisze...

No coż, mogę tylko dodać że ZAZDROSZCZĘ :)))

Atelier Marysi pisze...

Baaaardzo mi się podoba. Lubię takie narzutki . Piękna praca . Pozdrawiam cieplutko.

Robótki babci Tereski pisze...

Świetny ogoniasty. Piękny wzór.
Bardzo ładnie w nim wyglądasz.
Cieplutko pozdrawiam.

Gosia pisze...

Wspaniała praca, świetnie leży :)

Barbara Wójcik pisze...

OGONIASTY jest świetny! Pozdrawiam!

Eve Jank pisze...

Świetny sweterek

BEATA REDZIMSKA pisze...

Sliczny sweterek, najwazniejsze, ze sie doczeka swojej premiery, chocby i na kolejne wakacje. Pozdrawiam serdecznie Beata

ToTylkoJa pisze...

Świetny sweter. Fajnie się układa i ślicznie w nim wyglądasz.

Pozdrowienia:)

Kasia J. pisze...

Cudo! Wspaniały sweterek!
Pozdrawiam serdecznie.

Pawanna pisze...

Swietny sweterek! Fantastyczny wzór i do tego pięknie w nim wyglądasz:)
Pozdrawiam serdecznie.

Qra Domowa pisze...

ma cudny kształt-uwielbiam takie sweterki:))