czwartek, 28 maja 2015

Podróże kształcą

          Podróże kształcą i inspirują , nie mówię tu o zwiedzaniu ,bo to się rozumie samo przez się ale o rozmyślaniu w czasie nocnej podróży . Ponieważ szkoda mi czasu na podróże pociągiem w dzień , jeżeli mogę to jadę nocą . No i co tu robić nocą ? Niektórzy potrafią spać ja raczej czytam lub rozmyślam . No i wpadłam na pomysł ,że przecież małe lale w podróży potrzebują łóżeczka .
                                    I takim sposobem powstał koszyk dla lalek .
                 Wyposażony w prześcieradło z różowego polaru oraz
                                                      w poduszkę z kołderką .
                                 No i zaczynamy zabawę .

           
   Podróż się skończyła a ja zostałam z mnóstwem pomysłów do realizacji.Jeden z nich już zrealizowany . Jeszcze tylko przesłać małej właścicielce zanim pojedzie na wakacje .

 Projekt 23/52

20 komentarzy:

sosnowygaik pisze...

Bardzo fajne łóżeczko turystyczne;)

Roza G pisze...

Super pomysł, będzie fajna zabawa. Pozdrawiam:)

renya pisze...

Świetny pomysł i wspaniała realizacja:-)

Dziergalnia Joli pisze...

Bardzo fajne wyrko dla lalek. W mojej głowie tez mnóstwo pomysłów tylko czasu tak maleńko. Pozdrawiam

Anna pisze...

Lovely !
Anna

Crissi pisze...

Very nice Ewa!
Hug Crissi

Iwona pisze...

Musiałaś Ewo w dzieciństwie bardzo dbać o swoje lale, skoro masz takie fajne pomysły. Mała właścicielka koszyczka będzie szczęśliwa, pozdrawiam.

Renka pisze...

Ciekawy pomysł, no i czas fajnie sobie wypełniłaś, a samo łóżeczko genialne!
Pozdrawiam :)

Gosia pisze...

Super łóżeczko :)

ankaskakanka pisze...

Fajny pomysł.

Anna Iwańska pisze...

Ewa jestes niesamowita z tymi lalkami . Swietna to torba podróżna. Czasem mam wrażenie , że wracasz do dzieciństwa :-) Tylko co ty zrobisz jak pena Młoda dama wyrosnie z lalek . No jak nic musisz ten sklepik otworzyć :-)
Buziaczki

visana pisze...

No i super koszyk i super pomysł :)

halszka pisze...

Jesteś Ewuniu niesamowita łóżeczko turystyczne wspaniałe.Miłego dnia.

Elunia pisze...

fajny pomysł i wykonanie

Beata T pisze...

Bardzo fajne podróżnicze łóżeczko - właścicielka na pewno będzie zadowolona :)
pozdrawiam

anaeska pisze...

Pomysła jak najbardziej praktyczny, w takim koszyku i wygodnie, i przyjemnie, no i pięknie : A przy okazji stadko nie ucieka ;)

kreciarobota pisze...

Faktycznie bardzo pomysłowe to łóżeczko. Życzę dużo czasu na realizację pomysłów :)

Eve Jank pisze...

Śliczne :)

Atelier Marysi pisze...

Śliczne łóżeczko . Warto rozmyślać w podróży. Miłej niedzieli.

Inka pisze...

moje maleństwa byłyby zachwycone takim posłaniem ♥