niedziela, 24 maja 2015

Podróże małe i duże - Łazienki

           Witam ! Ilekroć jestem w Warszawie to staram się chociaż kilka chwil spędzić w moich ulubionych miejscach . Jednak największym sentymentem darzę Łazienki .

  Spacer zaczynam od pomnika Szopena . Być tam i usłyszeć chociaż kawałek koncertu -  bajka .
 
                   A później to już tylko spacer , spacer , spacer ....













             Zdjęcia robione przed odnową elewacji Pałacu Na Wodzie a ja właśnie pomykam tymi ścieżkami i sprawdzam co się zmieniło . Do powrotu !


12 komentarzy:

Anna pisze...

Love the statues !!!!
Have a nice Sunday !
Anna

Roza G pisze...

Dzięki za miły spacer po Łazienkach. Pozdrawiam:)

Elunia pisze...

wspaniała wycieczka

Na różowej chmurce pisze...

Warszawa ciągle jest mi za daleko w moich podróżach, a więc dzięki ,ze mogłam choc pospacerować z Tobą ...:):):

Gosia pisze...

Kiedy ja tam byłam, będzie z jakieś 5 lat. Zazdroszczę klimat tam jest cudny.

Tojav pisze...

Post bogato rzeźbiony. Pozdrawiam

UTKANE Z PASJI pisze...

Łazienki i Wilanów mam wpisane w rejestr moich przyszłych wycieczek...byłam w dzieciństwie i chciałabym odnowić te wspomnienia a widzę ,że warto:)

Kelly Shelly pisze...

Piękne zdjęcia ! Warszawa jest niesamowita :)

visana pisze...

Fajne zdjęcia i miło popatrzeć:)

Eve Jank pisze...

Piękne zdjęcia :) fajna wycieczka dla mnie-pozdrawiam

Barbara Wójcik pisze...

Świetny spacer, taki romantyczny!

Inka pisze...

ocho - muszę i ja podjechać do Łazienek :)))