wtorek, 23 czerwca 2015

Balowa z cekinem

         Miesiąc temu : "   Ciociu zrobisz mi sukienkę taką z cekinami ? Oczywiście ,że zrobię przecież wiesz jak lubię ubierać Twoje laleczki ."
 Hm ale cekiny w co ja się wpakowałam . Przecież z przyszywaniem to kupa roboty , no ale słowo się rzekło .
     Miesiąc się głowiłam jak z obietnicy wybrnąć , aż jakimś zmysłem  na 5 minut przed zamknięciem sklepu  wpadłam do  "ciuszka ". Pani już krzywo zaczęła na mnie spoglądać , a ja stanęłam przy drzwiach jak wryta - w koszu z drobiazgami leżała piękna cekinowa czapka .BINGO
Wystarczyło tylko rozpruć czubek czapki wciągnąć mocną gumkę i oto jest wspaniała cekinowa sukienka . W dole jest oryginalna gumka co daje fajny efekt bombki  .
                      Gorsecik  ozdobiłam koralikami . Z tyłu zapina się na zatrzaski .
                 Do kompletu dorobiłam jeszcze wściekle żółty sweterek .

                        Jak to czasami trzeba poczekać , żeby się nie narobić .
         A że zostało mi jeszcze kilka dni do kolejnej wizyty u właścicielki lalek to dorobiłam kolejny gorsecik ........


                                  .........oraz sweterek .
  Myślę że taka sukienka to będzie spełnienie marzeń dziecka .

Projekt 27/52

21 komentarzy:

sosnowygaik pisze...

Piękna kreacja;)Dobrze mieć zdolną ciocię;)

ashki pisze...

Świetna kreacja:) A pomysł jak sobie życie ułatwić to już wyższa szkoła jazdy;)

Anna pisze...

She's prepared to go to the ball !!! She's beautiful !!!
Anna

Kasia J. pisze...

Cudna cekinowa kreacja :-) Z białym gorsecikiem wygląda obłędnie :-)
Pozdrawiam serdecznie.

Beata T pisze...

Ewo ale Ci się poszczęściło bo już widziałam Cie dłubiącą te cekiny ;) Spódnica super balowa, a lala w cudnych kreacjach śmiga :)
pozdrawiam

Monika S pisze...

Ale śliczne kreacje zrobiłaś :) chyba podeslę Ci moje laki ;)
Pozdrawiam :D

Roza G pisze...

Wspaniały pomysł jak małym kosztem można zrobić takie piękne ubranka dla lalki. Szczerze podziwiam:)

Basia Nolberczak pisze...

W sam raz na bal:) pozdrawiam

Dusia pisze...

Szczęściara jedna i druga , pomysł świetny , odjazdowe ciuszki pozdrawiam Dusia

renya pisze...

Spryciula z Ciebie:-). Wspaniale wybrnęłaś z tematu cekinowej spódnicy i dorobiłaś do niej niesamowitą kolekcję topów i bolerek:-). Cudeńka!

Elunia pisze...

oj strojnisia ,strojnisia

Artsajke pisze...

A już myślałam, że sama te cekiny przyszywałaś ;-))). Efekt wspaniały!

KonKata pisze...

ba, jak to mówi moja mama
"coś musi nabrać mocy urzędowej"
czasami warto czekać i sie nie narobić
pomysł świetny

ZielonyTulipan pisze...

Biało-fioletowa kreacja super. Zgadzam się z poprzedniczką, czasami tematy muszą nabrać mocy urzędowej :) Pozdrawiam

Anna Iwańska pisze...

Ba.. kto by nie chciał takiej kiecki A pomysł z czapą genialny wybrnęłas koncertowo. a w tym gorseciku białym chyba jeszce ładniejsza. Młoda Dama będzie zachwycona
Pozdrawiam

halszka pisze...

Kolejna cudna kreacja.Jestem oczarowana.Miłego dnia i słoneczka życzę.

Paulina Labus pisze...

Zawsze chciałam tak dla swojej Młodej robić ale lalki jej nie w głowie były:) Dziś weszłyśmy w okres "Zmierzchu" więc po ptokach:) Śliczna sukienka i pozdrowieinia gorące

Loona pisze...

Cudowną Ciocią jesteś :) Śliczna sukienka, a gorsecik z niebieską różą - cudo :)

ewa_m pisze...

Ależ cudne kreacje :) Ciekawe jak długo ta czapka czekała właśnie na Ciebie :) Druga wersja obłędna :))
Pozdrawiam

Małgosia pisze...

Prześliczna cekinowa suknia i bajeczne dodatki:))
Serdecznie pozdrawiam:))

Inka pisze...

SH źródłem inspiracji :)))
cudnie mienią się te cekiny!