wtorek, 2 czerwca 2015

Bosy pasiak ..

Miałam już dla większych lalek  nie robić ale jak tu oprzeć się pokusie .Zobaczyłam pasiaczek i musiałam taki zrobić .
   Nie jestem fanką różowych sukienek balowych dlatego ubranko typu pajacyk przypadło mi do gustu .
                            Do kompleciku dorobiłam sweterek w grubsze pasy .
                  Później powstał śliwkowy kołnierzyk .


                            A na końcu szaliczek z frędzelkami o dwóch kolorach .

                                                          Oryginał i kopia



            Pasiaczek jest całkiem legalnie podpatrzony z katalogu " HABITS DE POUPONS " Tylko cała ja zapomniałam o butach - cóż za niedoróba . Trzeba szybko naprawić błąd bo inaczej pasiaczek boso powędruje w świat .

 Projekt  24/52

13 komentarzy:

Maika Bezmetki pisze...

Super pasiak :) Trudno poznać kto na kim się wzorował ;)
Pozdrawiam, Marta

Crissi pisze...

Very nice Ewa!
Hug Crissi

Ursa pisze...

Świetne ubranko. Pozdrawiam :)

halszka pisze...

Piękne ubranko ale butki muszą być.Miłego dnia i słoneczka życzę.

Roza G pisze...

Bardzo ładne i praktyczne ubranko. Pozdrawiam:)

Anna pisze...

Cute outfit !!!
Have a nice day !
Anna

Gosia pisze...

Cudne ubranko :)

bieta p. pisze...

super ubranko :) pozdrawiam

Kelly Shelly pisze...

Super pasiaczek! Maluszkowi jak widać, bardzo w nim do twarzy :)

Drucikowo i nie tylko pisze...

Super ubranko, podziwiam mi jakoś takie małe robótki nie idą :)

visana pisze...

Fajne ubranka a lalki widac zadowolone:)pozdrawiam

Iwona pisze...

Tyle już ubranek dla lalek zrobiłaś, a każde jest inne i zachwyca, pozdrawiam serdecznie.

Inka pisze...

uroczy komplet - bardzo lubię wdzianka z kapturem...