poniedziałek, 15 czerwca 2015

Czy to raj ?

          W ostatnim czasie było pięknie słonecznie , kolorowo . Roślinność prześcigała się w ukazywaniu swoich barw .
  Niestety jedynym mankamentem ostatnich ciepłych dni była na naszym terenie susza i związane z tym codzienne podlewanie . Ale jak już zrobiłam co musiałam można było usiąść w cieniu i przy kawie , ciasteczku podziwiać otoczenie .
Zapraszam Was zatem do mojego kolorowego raju !
             Jedna strona to spokojne odcienie pomarańczu, różu i białego....
                            ..... kończąca się pasem  funki i piwoni ....
                                         ...  kawka wypita bierzemy się za robótki.
                        Sukienka dla barbie prawie na ukończeniu to podziwiamy dalej .
                  Maki jak zwykle wyrosły nie tam gdzie planowałam no ale one same sobie wybierają miejsce kwitnienia . Tylko dlaczego w tym roku obok rabatki ?
                               Druga strona jest w  bardziej ostrej kolorystyce .
                 Dzika kotka Środa najedzona coraz dłużej relaksuje się w cieniu . Zaczyna czuć się bezpiecznie leży już jakiś metr od mojego leżaka .              
                                               No proszę i płaszczyk do sukienki będzie .
To koniec mojego dnia odpoczynku . Rabatki niebieskiej nie pokazałam to będzie na następny raz . 
Aniu noga już jest OK - to może wpadniesz do mojego ogródka .



29 komentarzy:

Dusia pisze...

tak, tak masz rację to jest Raj , piękny , własny na wyciągnięcie ręki , pozdrawiam Dusia

ankaskakanka pisze...

Masz same kwiaty? Super rabaki. Sukienka dla lali jest ciekawa, a teraz jak widze, powstaje coś innego.

Joanna pisze...

Naprawde jak w raju :-)

Iwona pisze...

Ażeby taki raj stworzyć, to najpierw trzeba się napracować,ale pięknie jest, pozdrawiam.

Basia Nolberczak pisze...

Piękny kolorowy ogród:) Swój też podlewałam ale od trzech dni pada wiec się już nie martwię:) pozdrawiam

Kasia J. pisze...

Cudny ogród :-) Przepiękne kolory :-)
Sukienka dla lali śliczna :-)
Pozdrawiam serdecznie.

Anna pisze...

Un joli jardin !!! Parfait pour y créer de belles choses !!!
Bonne semaine !
Anna

♥ Łucja-Maria ♥ pisze...

Ewo,
cieszę się, że zaprosiłaś na do swojego raju.
Prześliczny.
Sukieneczka lai też bardzo piękna.
Pozdrawiam:)*

Teresa Bejgrowicz pisze...

Kwiecie imponujące w takie scenerii można tworzyć cuda ;) Goździk chiński( tzw.brodaty) i maki kojarzą mi się z sielskim ogródkiem - Kocham te kwiatki. Pozdrawiam życzę wielu cudnych pogodnych dniu relaxu i tworzenia zarazem.

Roza G pisze...

Piękny , kolorowy ogród. Fajnie się dzierga w takim otoczeniu. Pozdrawiam:)

Marcia Pioli da Silva pisze...

Olá !
Belíssimo jardim, muito atraente!
Obrigada por sua visita e gentil comentário!
Abraços e ótima semana!

Ольга pisze...

Очень красивый сад! Очень милое платье для Барби!

Atelier Marysi pisze...

Pięknie wyszła sukienka !!! Ogród masz cudny , kolorowy. Pozdrawiam cieplutko.

Beata T pisze...

Ale pięknie i jak wspaniale och jakie cudowne :) Maczki zjawiskowe :)
A i lala śliczniutkie ubranka dostała :)
pozdrawiam

Anna Iwańska pisze...

Ewciu wpadnę z miła chęcią, własnie zreanimowałam dzisiaj rower. Jakas siła nieczysta zmasakrowała mi dętke z oponą, ale już se naprawiłam więc jestem mobilna.
Muszę koniecznie zobaczyc te Twoje nowe rabatki , cudnie wszystko kwitnie a kiecka Barbi świetna w moim ulubionym kolorze.
Pozdrówka

Marille pisze...

Oj, w takim ogrodzie to można poczuć się jak w raju ...
I jaki piekny strój lalkowy powstał przy okazji.
Pozdrawiam serdecznie :-)

halszka pisze...

Bajecznie kolorowo no i jeszcze ta sukieneczka dla lalki.Pięknie!!!

Elunia pisze...

raj dla duszy,raj dla oka,no to chyba raj.........

sosnowygaik pisze...

Piękny ogród. Ja posiałam maki ale są bardzo małe, jakby ledwie wzeszły.

Kasia pisze...

Zdecydowanie raj ;0)

Qra Domowa pisze...

przepiękny ogród:))...ale ta kotka ma wielkie cycuszki!! ma młode??????

Ljubinka pisze...

Fantastic, beautiful garden!
Greetings.:*

k studio pisze...

Prawdziwy raj:)pozdrawiam

visana pisze...

Super ogród u mnie to taka susza pomimo podlewania,że nie wiem czy cos dalej wzejdzie.Tylko zielsko rośnie jak na drożdżach i temu to susza nie przeszkadza.Sliczna sukienka dla barbi.:)

Drucikowo i nie tylko pisze...

Piękny ogród, aż słyszę tą ciszę zwłaszcza że mój budynek jest ocieplany i na oknach mam folię czyli nic nie widzę, a w uszach słyszę szurania, stukanie i wiercenie :) Marzę o ciszy.

Bryzeida pisze...

Pięknie u Ciebie!
A wiedziałaś, że na przykład kaktusów to nie ma niebieskich?
W Telewizji Imperium mówili :-)
B.

UTKANE Z PASJI pisze...

Piękna sesja i goździki brodate:)

ashki pisze...

Przepięknie jest u Ciebie:) A te kwiaty... Słów mi brak. U nas też susza okropna. Z trawy zostało tylko siano.

Inka pisze...

Środa cudna! czy kotna Ona?