piątek, 19 czerwca 2015

Groszkowy paw

Troszkę chłodniej , deszczowo się zrobiło to czas wykończyć zaczęty strój dla Barbie .
 Inspiracja to ...nie , nie działeczka ale ostatnia wycieczka do Łazienek gdzie paw prezentował się w całej krasie .
 
                                  Prosta sukienka została przyozdobiona kryształkami .....

                               .... oraz dekoracyjnym płaszczykiem .......
 
                            .......... który rozkłada się niczym ogon pawia .
                              Płaszczyk jest długi , ciągnący się niczym tren .
                      Na włosy  zapleciona w warkocz opaska .

                                      " Groszkowy paw " w całości
Projekt 26/52 czyli jestem na półmetku .

22 komentarze:

ankaskakanka pisze...

Przepiękna jest ta sukienka. Można ją smiało zrobic dla dorosłej osoby.

Roza G pisze...

Ślicznie się prezentuje ten komplecik dla lalki. Piękny pastelowy kolorek. Pozdrawiam i zapraszam:)

Crissi pisze...

Wow super!
Hug Crissi

Kasia J. pisze...

Cudo! Wspaniała stylizacja :-) Szczególnie podoba mi się płaszcz - rewelacyjny :-)
Pozdrawiam serdecznie.

Joanna pisze...

Bardzo mi się podoba jej kolor :-)

sosnowygaik pisze...

Świetny kostium. Pomysł z zieloną długą narzutką bardzo mi się spodobał;)

Basia Nolberczak pisze...

Normalnie klasa dziewczyna;) pozdrawiam

Anna pisze...

Superbe ensemble dans un très joli vert amande...
Bon week-end !
Anna

Dusia pisze...

Uroczy strój i ten świetny kolorek, żal że nie jest się dzieckiem pozdrawiam Dusia

Anna Iwańska pisze...

No kochana ale kiecke zrobiłas ... nic tylko pozazdrościc barbie. Piękny ten zestaw, a płaszczyk rewelacja. No jak nic projrktantka mody z Ciebie :-)
Pozdrawiam

ewa_m pisze...

Śliczny strój :)Zwłaszcza płaszczyk - taki sweterek no może nie z takim trenem, przydałby mi się :)
Pozdrawiam

Ольга pisze...

Очень красиво!!!

Marille pisze...

Wow, wszystko razem wygląda fantastycznie ... Pięknie Ci wyszedł ten płaszczyk. Baaardzo mi się podoba.
Pozdrawiam serdecznie :-)

Ania pisze...

Wspaniała suknia! Pięknie się prezentuje. Pozdrawiam.

halszka pisze...

Piękny jest ten pawi komplet.Miłego dnia.

Elunia pisze...

idziemy na bal,śliczna

ZielonyTulipan pisze...

Bardzo eleganckie: i sukienka i płaszczyk :) Pozdrawiam

Atelier Marysi pisze...

Cudny komplecik. Piękna prezentacja. Pozdrawiam i miłej niedzieli.

kreciarobota pisze...

Bardzo ładny komplecik ale płaszczyk jest super z tym "trenem" - faktycznie rozłożysty jak ogon pawia :)

ania pisze...

Piękny komplet i bardzo efektowny tył :)

olla123 pisze...

Miętowy komplet mnie zaczarował! Wspaniałe rozwiązanie, wzory idealnie pasują do włóczki! Dla mnie - super!
Pozdrawiam serdecznie!

Inka pisze...

bardzo mi się spodobała góra sukienusi!
ale płaszcz - godny niejednej Księżniczki!