niedziela, 5 lipca 2015

Już za późno

       Zawsze marzyłam o długiej dopasowanej sukience . Niestety kiedy byłam młoda nosiło się worki . Teraz kiedy  jestem młoda inaczej - figura nie pozwala na założenie dopasowanej kreacji . Mówi się trudno to przynajmniej maleńkie lale takie ponoszą .
                  Jak pomyślałam tak i zrobiłam wąską sukienkę dla Barbie .
                             Oj ta figura - ach jak dopasowana sukienka pokazuje talię .
                         No ale dość o figurze bo jeszcze w kompleksy wpadnę .
                 Sukienkę przyozdobiłam koralikami z których zrobiłam również .......
                 ......korale i bransoletkę . Torebka i buty dopełniają wykończenie stroju .
                           No tak wieje chłodny wiaterek bolerko się jeszcze przyda .

  Z talią czy bez jak zawsze mam super frajdę robiąc takie ciuszki  .
 Dziękuję Justynie za niezłą kolekcję malutkich butów.

Projekt     29 /52

15 komentarzy:

Roza G pisze...

Piękna lala w prześlicznej sukience:) pozdrawiam i zapraszam.

nawanna pisze...

Oj, ja tez bym takich sukienek nie założyła, ale miło obejrzec je na takiej zgrabnej modelce;) Piękna sukienka, cudowne detale!
Pozdrawiam Ewo:)

Crissi pisze...

Oh very nice!
Greetings Crissi

ewa_m pisze...

Piękna!!!
Powinnaś projektować stroje dla ludzi a nie tylko dla lalek. Chętnie bym takie ponosiła, choć i u mnie figura nie taka jak u Barbie

Ольга pisze...

Прелесть!

Anna Iwańska pisze...

Niezła laska z tej barbi :-) A w tej kiecce to juz prawie jak miss. No szkoda rewelacja ja zawsze Szkoda że my już takich kreacji nie ubierzemy :-)
Buziaczki

Elunia pisze...

jakie ty masz ekstra pomysły

Alicja pisze...

Nie jedna z nas chciałaby mieć taką talię ale to przecież tylko lalka a my i tak jesteśmy przecież zgrabne i bez takiej tali :-))). Pozdrawiam i zapraszam do mnie :-).

Barbara Wójcik pisze...

Ja też podziwiam Twoje prace, a figura...cicho sza:-)

halszka pisze...

Zachwycająca sukienka i te dodatki tak misternie wykonane.Miłego dnia.

Kasia J. pisze...

Śliczna sukienka :-) Też ponosiłabym z przyjemnością taką sukienkę...
Pozdrawiam serdecznie.

Monika S pisze...

Kreacja wyśmienita :)
... i ta biżuteria, ech ;)
Pozdrawiam :)

Kelly Shelly pisze...

Śliczny zestawik ! Koraliki bardzo pasują :)

Inka pisze...

lubię takie smaczki jak właśnie bijou dobrana do kreacji :)

marga pisze...

Oj tam, oj tam, skąd za późno, Ewo? Po prostu zrób ociupinkę luźniejszą, i tyle:)