czwartek, 9 lipca 2015

Mieć różany ogród ......

              Mieć różany ogród to moje marzenie do spełnienia kiedyś ......
..............kiedy będę miała domek z ogródkiem . Na razie muszę się zadowolić tylko tym co mam na działeczce .
Kremowe i białe ukazują swoje piękno niestety reszta róż jest jakaś mizerna i słaba . Wygląda na to że nornice nieźle pod nimi pracują .
                Dobrze ,że chociaż te mają piękne kwiaty .
               A że reszta nie dopisała pospacerujmy po działkach sąsiadów .



                   Różnorodność jest tak wielka ,że nie wiadomo które wybrać .

 


                          Na pergolach , na rabatce , duże , małe oj ile ich jest .

      Nawet te najzwyklejsze pięknie się prezentują , a jaki jest dżem z ich płatków ....pychota .
A będąc w tematyce ogrodu napomknę iż skończyłam czytać V część cyklu  Rodzina Dollangangerów .
I    - czyta się dobrze
II  - nie porwała mnie
III i IV - może być
V - zaskakująca
Ogólnie cykl  godny polecenia
        I ostatnie spojrzenie na moją działeczkę . Lilie już się szykują ale o nich będzie innym razem .

27 komentarzy:

3nereida pisze...

Piękne roze , te na dzem widuje sie coraz rzadziej .u mnie juz lilie w pelnej krasie i troche po po ostatniej burzy .

Dusia pisze...

Piękne królowe lata , piękne i oby to marzenie stało się realne , z taką ręką do kwiatów , pozdrawiam Dusia

Antonina pisze...

Ach! Piękne róże! W tym roku cudownie kwitły. Twoje pokazują cała swą urodę.

ewa_m pisze...

Śliczne te Twoje róże. Ja róż nie posiadam, bo choć mam własny ogródek to niestety mały i nie mogę wszystkiego upchnąć co bym chciała, ale róże uwielbiam. Moje lilie już w pełnej krasie...były bo po przejściu wczorajszej nawałnicy nie są już takie śliczne :(
Pozdrawiam

Crissi pisze...

Herrlich diese Rosenpracht!
Schönen Tag Crissi

Danka Witkowska pisze...

Ewuś masz śliczne róże a już ta czerwona to kwitnie obłędnie.
Kocham wszystkie a szczególnie, że niektóre mają cudny zapach.
Co do marzeń pamiętaj ,że niektóre się spełniają ,więc życzę aby to nastąpiło u Ciebie jak najszybciej.
Buziaki :)

Kasia J. pisze...

Cudny ogród :-) Róże są przepiękne - zachwycająca mieszanka kolorów...
Pozdrawiam serdecznie.

Roza G pisze...

Wszystkie różyczki przecudnie kwitną aż przyjemnie popatrzeć :) pozdrawiam i zapraszam.

UTKANE Z PASJI pisze...

Róże Twoje jak i inne są wspaniałe i zapewne cudnie pachną, ja mam też kilka:)

Anna Janus pisze...

Kocham, kocham, kocham takie widoki ;-)))))) Pozdrawiam

nawanna pisze...

Cudowne róże!!!Przeczytałam wszystkie części o rodzinie Dollangangerów, nawet mam swoje własne, i... nie wiem jak się odnieść do tej lektury, na pewno wzbudza emocje i pozostaje w pamięci, ale dla mnie było już tych wszystkich powikłanych sytuacji za dużo:(
Pozdrawiam Ewo:)

Anna pisze...

Superbes roses !
Bonne journée !
Anna

Jo Anna pisze...

Ja tez uwielbiam roze. Szkoda, ze nie mam wiecej miejsca w ogrodku.

tonka pisze...

Róż mam niewiele- ten brak miejsca- więc zawsze miło u innych oko nacieszyć:))

Basia Nolberczak pisze...

Piękne róże:) Ja mam pnącą w intensywnie różowym kolorze:) pozdrawiam

halszka pisze...

Życzę tego ogrodu z różami i domku. Piękna jest Twoja działka. Miłego dnia.

Iwona pisze...

Przepiękne róże i nie tylko, działka ukwiecona i wzorowo zadbana. Najwygodniej ją mieć przy domu, wiec życzę Ci spełnienia tego marzenia.

olla123 pisze...

Normalnie pachnie z Twojego posta niezwykłą wonią róż... i błogo mi się zrobiło, patrząc na takie wspaniałe kwiaty!

Irena pisze...

Prześliczne róże! Życzę spełnienia marzeń działkowych:)
Akurat czytam 3-cią część, mam też 4-tą a za 5-tą muszę rozejrzeć się:)
Pozdrawiam:)

Nitki A nitki pisze...

Jestem oczarowana różami !!!!!!!!!!!!!!!pozdrawiam serdecznie:)

babciaanulka pisze...

Uwielbiam róże , są przepiękne pozdrawiam Anulka

Anna Iwańska pisze...

Pięknie na tej Twojej działeczce, różyczki są super, nie narzekaj inni nawet tego nie mają. A U Ciebie pieknie kolorowo!!
Pozdrawiam

Atelier Marysi pisze...

Ja mam dom i hektary ale takiego ogródka pięknego nie mam . Życzę spełnienia marzeń i pozdrawiam !!!

Renata Walczak pisze...

wstyt się przyznać ale u mnie nie ma ani jednej róży, za to u mamy jest ich pełno- włącznie z tą jadalną którą oskubuję namiętnie:)
Piękny ogród, pozdrawiam cieplutko:)

ashki pisze...

Boskie też róże:) Podziwiam Twój talent ogrodniczy:)

Monika S pisze...

Piękno w całej okazałości :)
Pozdrawiam :D

Finextra pisze...

Nie wybieraj, bierz wszystko! Ja w ciągu ostatnich dwóch tygodni czternaście krzewów róż kupiłam :-)))) I zmieściłam! Bynajmniej nie na hektarach :-(