wtorek, 21 lipca 2015

Wystrojona Evi

     W przerwie pomiędzy strojami dla Barbie dla oddechu chwyciłam za Evi . Nie wiem jak to jest ale dzieci zaraz po różowym kolorze wybierają niebieski . Przynajmniej tak jest z dziewczynkami u mnie . Dlatego też powstała druga wersja " spokojnej elegancji " .
                                  Tym razem nazwałam strój "uśmiechnięta chmurka "

    Jak prawie w każdej sukieneczce dla Evi u góry jest gumka co pozwala na swobodne ubieranie laleczki .  Duży kapelusz dopełnia strój .
 
  Kolejna kreacja oczywiście musiała być różowa .To "Śliwka w kompocie " - chyba tęsknie za śliwkami .
                                Siateczkowa szeroka sukieneczka z torebką i kapeluszem .

                



 Projekt  32/52

18 komentarzy:

Roza G pisze...

Piękne, bajecznie kolorowe sukieneczki ,szczególnie przypadła mi do gustu ta druga kreacja:) pozdrawiam:)

ania pisze...

Chmurka ładna ale śliwka w kompocie podoba mi się bardziej :)

Renik pisze...

Prawdziwe elegantki z tych lalek. :-)

halszka pisze...

Przepiękne.Brak mi słów by wyrazić zachwyt.Pozdrawiam i milego dnia życzę.

Kwiatek pisze...

Cuda... Niesamowita kreacje małej laleczki...

ewa_m pisze...

Przesłodka mała dama :)Wyczarowujesz dla nich przecudne kreacje :)Pewnie ich szafy pękają już w szwach, a ciągle nie mają co na siebie włożyć :))
Pozdrawiam

Elunia pisze...

cudna kolekcja

Kasia J. pisze...

Śliczności :-) Piękne sukienki :-)
Pozdrawiam serdecznie.

Anna pisze...

Lovely outfits !!!
Have a nice day !
Anna

Ольга pisze...

Прекрасные платья!!!

Crissi pisze...

Very nice!
Hug Crissi

olla123 pisze...

Takie śliczne maleństwa tworzyć, to wielka sztuka! Pięknie się prezentuje! Wspaniałe kolory :)))
Pozdrawiam serdecznie!

Anna Iwańska pisze...

Śliwka w kompocie bije wszystko ale uśmiechnieta chmurka też urocza. Ciekawa jestem jak długo dziergasz taka jedną kiecke ?? 15 min? Zrobiłabyś na tym majatek :-).
O kawie cały czas pamietam :-) ale u mnie ten tydzień załadowny do maxa .
Pozdrawiam

nawanna pisze...

Niesamowite kreacje!!! Lubię niebieski, ale śliweczka też bardzo przypadła mi do gustu:)
Pozdrawiam:)

Marille pisze...

Co prawda róż to nie mój najulubieńszy kolor, ale ten Twój komplecik baaardzo mi przypadł do gustu. Ślicznusi jest ...
Pozdrawiam serdecznie :-)

renya pisze...

Jesteś po prostu mistrzynią! Wspaniałe kreacje:-)

Inka pisze...

SMAKOWITA TA ŚLIWKOWA KREACJA!

ashki pisze...

Obie wersje bardzo eleganckie:)