niedziela, 23 sierpnia 2015

Dostać a nie wygrać !

      Ala z bloga " Dom z mozaikami " TUTAJ ogłosiła candy , w którym wzięłam udział  . Jakież było  moje zdziwienie , gdy po pewnym czasie spojrzałam na blog Ali - otóż nie ,wcale nie wygrałam. Super nagrody zgarnął całkiem ktoś inny , a Ala prosiła wszystkich biorących udział w jej zabawie o kontakt . No i nie uwierzycie dostałam też cudeńka i wiem ,że nie tylko ja jedna . No i czy ta Ala  TUTAJ nie jest fantastyczna .
  Zajrzycie do Domu z mozaikami koniecznie tam dużo się dzieje i to nie tylko w świecie robótkowym .
 Piękne korale już są w użyciu i to nie tylko do zdjęcia . Dziękuję Alicjo ! 

 

                                    Z innej beczki

Deszczyk pada , a ja  schowana pod daszkiem popijam kawusię . Jest mi przyjemnie i fajnie bo taka mała rzecz a cieszy , ale zacznę od początku . Na działce miałam bardzo , bardzo stary stoliczek , a może to jest kwietnik- obojętne .
                         W każdym razie zobaczcie sami jaki był okropny ..... 
                                          .............. był bo teraz jest ..........
                        ................no może nie idealny ale przecież nie o to chodzi .
        Tutaj z donicą którą robiłam w tamtym roku. No i czy nie mogę być z siebie zadowolona .
      Projekt 39/52                                             

10 komentarzy:

Urszula Cz.Nardello pisze...

Gratuluje!!! Same wspanialosci!!! :)

Basia Nolberczak pisze...

Gratuluję prezentów i ładnie ją odnowiłaś:)

Dom z mozaikami pisze...

Dziękuję za sympatyczne podziękowanie :o)pozdrawiam. Ala

olla123 pisze...

Rzadko się zdarza, że się coś dostaje, mimo że się nie wygra! Wspaniałości to same! Gratuluję! Co do stolika, to jest teraz cudny, kolorowy i bajeczny! Przy nim kawa na pewno lepiej smakuje :)))
Pozdrawiam serdecznie!

Zurineczka pisze...

Fajnie jest jak pomimo nie wygrania dostać nagrodę pocieszenia :) Stoliczek w nowej odsłonie wygląda bardzo fajnie :)

Roza G pisze...

Piękny stoliczek w sam raz na popołudniową kawę:) pozdrawiam.

nawanna pisze...

Możesz, na pewno możesz, pięknie go odnowiłaś.
Gratuluję wygranej! Korale przepiękne!
Pozdrawiam Ewuś:)

Kasia J. pisze...

Piękne prezenty :-) Wspaniałości dostałaś.
Stoliczek w nowej odsłonie prezentuje się doskonale - świetny pomysł :-)
Pozdrawiam serdecznie.

Irmelin pisze...

Piękna metamorfoza stoliczka,pozdrawiam

Eve Jank pisze...

Fajna metamorfoza stolika. Prezentów gratuluje