piątek, 28 sierpnia 2015

Ewa chce spać ....

    Odwiedziłam  koleżankę w sklepie obuwniczym , sklep był w likwidacji i akurat robiono w nim porządki .  Na zapleczu leżały pudełka po butach i jak niczym " Pomysłowy Dobromir " wpadł mi do głowy pomysł . Pomyślałam i z pudełkami wróciłam do domu .
 Przykrywki o różnych wielkościach zostały ze sobą sklejone i pomalowane . Środek wypełniłam gąbką tapicerską i powstały dwa łóżka .


  Jak to bywa w naszych domach w nocy łózko w dzień wersalka . Tak i tutaj kolorowe poduszki ozdabiają wersalkę . Ta jest mała bo tylko na jedną lalkę .
   Większa podwójna ma złote obicie  i teraz zastanawiam się czemu tak zrobiłam bo przecież nogi wersalki są srebrne . No cóż dobrze że są mało widoczne .

                                    Do wersalki powstały dopasowane kolorystycznie fotele .
                   A gdy przyjdzie noc ..............
               ......to fajnie jest położyć się w nowej pościeli .
                          Tylko dziecko coś grymasi .
          A to dowód że moje pomysły są wykorzystywane do zabawy .
                                    Hm widzę że trzeba jeszcze jedno łózko zrobić .
Projekt     41 /52

15 komentarzy:

ankaskakanka pisze...

Wow, niesamowite.....

Iwona pisze...

Super i pomysły i fakt, że to co robisz sprawia innym i Tobie też frajdę
Pozdrawiam cieplutko

Kasia J. pisze...

Wspaniały pomysł! Świetne łózka :-)
Pozdrawiam serdecznie.

Zurineczka pisze...

Łóżkopudełka Rządzą :)

tonka pisze...

Jesteś niesamowita z tymi lalkami,świetne masz pomysły:)))

Roza G pisze...

Ze zwyczajnych pudełek wyczarowałaś piękne łóżeczka dla Twoich lalek:) to jest super pomysł:) - pozdrawiam.

Elunia pisze...

ale im wspaniałą sjestę zafundowałaś

Crissi pisze...

Very nice!
Happy weekend Crissi

Ольга pisze...

Прекрасная идея!

Dzianinowe Studio pisze...

Gratulacje za pomysłowośc i precyzję wykonania. Pozdrawiam serdecznie

Atelier Marysi pisze...

Super wymyśliłaś , podziwiam Twoje pomysły i pozdrawiam . Miłego weekendu.

Anna Iwańska pisze...

Ewcia Ty to kopalnia pomysłów jeżeli chodzi o lalki. Świetne te kanapy zrobiłas.
Pozdrówka

Monika S pisze...

Ewo, oglądam te Twoje cudeńka i zaczynam się zastanawiać, czy nie zrealizować mojego dziecięcego marzenia - "mania" domku dla lalek ;)
Super pomysły :)))
Pozdrawiam:)

olla123 pisze...

Świetne te łóżka a i fotele jakie wspaniałe! Masz pomysły pierwsza klasa!

Beata T pisze...

Jak cudnie stworzyłaś sypialnie dla lal i lale uroczo poubierane - fajnie to wygląda i radości musi być wiele :)))
pozdrawiam