sobota, 15 sierpnia 2015

Podróże małe i duże - Wilanów

   Ostatnie  lata tak się składa ,że prawie  co dwa miesiące jestem w Warszawie . Za każdym razem staram się  zobaczyć co gdzie się zmieniło , lub tylko posiedzieć w Łazienkach . Tym razem pojechałam do Wilanowa .
 Byłam tam zaraz po odnowieniu elewacji i ogrodu to teraz postanowiłam zobaczyć co się zmieniło .
 Był czwartek i jak się okazało to w tym dniu zwiedzanie pałacu jest za darmo  ale bez przewodnika . Gdy w szatni zostawialiśmy nasze rzeczy przyszła pani przewodnik z grupą gości dyrektora muzeum . Jakież było nasze zdziwienie gdy pani przewodnik kazała nam dołączyć do grupy . Było nam głupio bo bez identyfikatorów i " garniturów " ale podążyliśmy za grupką .




 
Jako goście dyrektora mieliśmy wstęp do wielu w tym dniu zamkniętych sal .





                               Sala za salą i już jesteśmy na pierwszym piętrze .

Czas zwiedzania szybko mijał . Na koniec podziękowaliśmy pani przewodnik za taką fajną  możliwość zwiedzenia . Mieliśmy super szczęście .
  Po ogrodzie również pospacerowaliśmy jak się zmieniło przez te kilka lat zobaczcie TUTAJ






11 komentarzy:

Iwona pisze...

Dobry wybór miejsca odwiedzin, Wilanów jest piękny, pozdrawiam.

Danuta Kielar pisze...

Wilanów jest teraz przepiękny. Miałam możliwość oglądania go w 1997 roku, to strasznie dawno, teraz nabrał jeszcze większego uroku. Dziękuję Ci za możliwość obejrzenia go po tak długim czasie.
Pozdrawiam.)

nawanna pisze...

W Warszawie byłam wiele razy, ale nigdy Wilanów jakoś nie był w planie, dlatego dziękuję Ci za możliwość zwiedzenia go z Tobą.
Pozdrawiam Ewuś:)

mika pisze...

Aż wstyd się przyznać, ale nigdy nie byłam w Wilanowie.

Danuta Kielar pisze...

Małe sprostowanie. Wilanów zwiedzałam w 1979 roku,nie 1997, ot przestawiły się cyferki.

olla123 pisze...

Piękne miejsce i piękne fotografie!

Bożena pisze...

Przepiękne zdjęcia, aż nabrałam ochoty na zwiedzenie Warszawy z tej strony:)

hrabina pisze...

To mieliście szczęście! Taka możliwość, to coś wspaniałego.
My, niestety, przjechaliśmy za późno i dodatkowo burza pokrzyżowała nam wszelkie plany, dlatego nawet nie weszliśmy do parku. A szkoda....

Piękna wycieczka i piękne zdjęcia

pozdrawiam

Anna pisze...

Thanks for sharing those beautiful pictures !
Anna

ashki pisze...

Zmienia się Wilanów, oj zmienia. Dawno nie byłam.

Sutasz Agi pisze...

Przepiękną wycieczkę miałaś :-)
Dziękuję za udział w moim candy i pozdrawiam serdecznie!