czwartek, 6 sierpnia 2015

Wypij i zrób

    Na takie super fotele natrafiłam  u Moniki    TUTAJ  . Zajrzyjcie  na strony " PLANETA PARCZUN " bo warto . Znajdziecie tam wiele rzeczy prostych w wykonaniu, a dających mnóstwo radości dzieciaczkom .
 Żeby zrobić takie super fotele nie trzeba dużo , wystarczy kwadratowa butelka po wodzie mineralnej i kawałek materiału . Ja dodałam jeszcze gąbkę ze starej poduszki ogrodowej . Dokładny opis wykonania zrobiła Monika    TUTAJ .
                                     No i proszę jaka super zabawa na plaży........
                
                                           ...........czy w domu .
                      Po zrobieniu foteli zajęłam się starymi trykotowymi  koszulkami  .
Oglądałam u Was wiele prac zrobionych tą metodą , chciałam spróbować i ja dlatego pocięłam stare koszulki .
                       Ponieważ miała to być próba otrzymałam tylko takie kłębuszki .
                                 Z nich na grubym szydełku zrobiłam  maty plażowe .

 Już wiem ,że koszulki muszą być z czystej bawełny i najlepiej bez szwów . W przyszłości zrobię chodniczek na działkę - ale to w przyszłości . Te moje marne próby zostały zabrane razem z ubrankami i służą jako dywany w domku lalek .
Projekt   36 /52

8 komentarzy:

Elunia pisze...

wspaniale to wymysliłaś

Basia Nolberczak pisze...

Bardzo ciekawe pomysły:) pozdrawiam

Alicja pisze...

Świetny pomysł :)

Ольга pisze...

Прекрасная идея для стульев!

olla123 pisze...

Świetne pomysły! Wspaniałe gadżety dla lalek!
Pozdrawiam serdecznie!

Anna Iwańska pisze...

Fotele pierwsza klasa, są świeyne , kurcze a te Twoje lalki wyglądaja tak realistycznie , że prawei mozna uwierzyc , ze to laski blondyneczki
Sesja zdjęcowa rewelacja !!
Pozdrówka

Zurineczka pisze...

Uff, nareszcie nie mogłam się dostać do komentarzy. Foteliki suuuuper Planeta Parczun to skarbnica fantastycznych pomysłów :) Próba z bobbiną naprawdę udana, plastiki nie wątpliwie cieszą się z nowych kocyków :))))

Marille pisze...

Ale świetny pomysł z tymi podkoszulkami. A lale mają świetne kostiumy.
Pozdrawiam serdecznie :-)