sobota, 5 września 2015

Baletnica z pomponem

            Bardzo , bardzo dawno temu  dostałam 20-30 cm kawałeczki pomponiastej taśmy - włóczki , którą koleżanka używała do wykańczania firanek . Oj co ja się te kawałeczki na przekładałam z kąta w kąt . Już i w koszu miały wylądować ,ale w ostatnim momencie się rozmyśliłam . No i szkoda by było bo naraz niczym u pomysłowego Dobromira wpadł mi do głowy pomysł na strój dla Barbie .
           Dla lżejszego ubierania jest to spódniczka i bluzeczka tworzące całość.
                  Sznureczki pomponików powiązałam i obrabiałam słupkami .
     Pomponiki powodują  , że szeroka  spódniczka nie opada tylko ładnie rozkłada się na boki .
 
    Do kompleciku dorobiłam krótką bluzeczkę wykończoną takim samym kolorem jak spódniczka
 Spódniczka jest na gumce umożliwiając łatwe zakładanie . Mam nadzieję że nieodpowiedni kolor gumeczki nie będzie właścicielce przeszkadzał.
Młoda właścicielka na widok " pomponiastej " stwierdziła : ciocia ty to masz pomysły . I chyba się zgadza bo im więcej robię tym więcej nowych projektów w mojej głowie .
I u nowej właścicielki 

  Nie wiem jak to jest ale godzinami myszkuję w internecie za projektami , po to żeby w końcu zrobić coś całkowicie innego . Czy Wy tez tak macie , że robicie coś z głowy czego jeszcze nie było - czy raczej z gotowego projektu .
Projekt   43/52

23 komentarze:

Roza G pisze...

Laleczka wygląda oszołamiająco w nowej kreacji - świetnie wykorzystałaś te pompony:) pozdrawiam.

olla123 pisze...

Mam dokładnie tak jak Ty! Przeglądam pinterest, że oszaleć można! W końcu robię zupełnie coś innego! Nadmiar przepięknych kreacji działa chyba na mnie przytłaczająco i wymyślam coś swojego! Nie jest to ładniejsze, ale moje! Spódniczka z pomponikami jest taka cudna, że oczu oderwać nie można! Ładny fason i kolory a kłębiaste kuleczki dopełniają całości! Pięknie wygląda ta modelka! Pozdrawiam serdecznie!

Małgorzata B. pisze...

Ewo Twoje stroje dla lalek są obłędne.Bardzo lubię Twoje laleczkowe posty.
Pozdrawiam serdecznie.

anabell pisze...

Już od dawna podglądam Twoje lalczyne kreacje i bez ustanku podziwiam- pracujesz na b. cieniutkich włóczkach i cieniutkich drutach- a to wcale nie jest łatwe i pomimo niewielkich rozmiarów pochłania mnóstwo czasu.
Miłego, ;)

Kelly Shelly pisze...

No proszę ! ile pomponów ! Efekt bardzo na plus :)

Ольга pisze...

Юбка с помпонами очень красива!!! Прекрасный наряд для Барби!!!

sosnowygaik pisze...

Bardzo fajnie wykorzystałaś te pomponiki. Ja zazwyczaj robię coś z głowy, chociaż są takie techniki, gdzie muszę sięgać po kursy w internecie.

Zurineczka pisze...

Superaśna ta kiecuszka, bardzo mi się podoba. Tez potrafię wgapiać się w pinteresta a potem robię po swojemu, więc może to tak już jest :)

halszka pisze...

Kolejny raz zachwycasz Ewuś pomysłowością.Kreacja boska.Miłej niedzieli

Iwona pisze...

Wspaniałą pomponiastą kreację stworzyłaś Ewo, pozdrawiam.

Eve Jank pisze...

Kapitalny pomysł. Świetna kreacja

Renka pisze...

Niesamowite masz pomysły! Cudna ta kreacja. Ostatnimi czasy nie mam czasu na szperanie w internecie, ale potrafię się bardzo rozchorować na widok jakiegoś wzoru do haftu i mój stan nie ulegnie poprawie dopóki go nie zacznę haftować :)Trudno tu jednak pisać o jakiejś kreatywności :)

Kasia J. pisze...

Śliczności :-) Wspaniałe pompony na sukience - faktycznie - masz genialne pomysły!
Pozdrawiam serdecznie.

renya pisze...

No bo wiadomo - żeby organy były sprawniejsze, to trzeba je trenować:-)
Super pomponiasta!

Algodão Tão Doce pisze...

Amei conhecer o seu blog, já fiquei por aqui!!!Achei maravilhoso!!!
Visite-me:http://algodaotaodoce.blogspot.com.br/
Siga-me e pegue o meu selinho!!!

Obrigada.

Beijos Marie.

Inka pisze...

jaka elegancka pomponiara z Blondi!
ale to ciemnowłosa z lawendowymi
pasemkami idealnie wstrzeliła się barwą
w kreację - super pomysł, lekki efekt!

Monika S pisze...

Piękna kreacja :)
Pozdrawiam :)

GaleriaZosi pisze...

Pomysł super, piękna kreacja. Podziwiam dziewczyny które umieją dziergać na drutach ładne rzeczy. Pozdrawiam Zosia i wezmę sobie Twoje słowa do serca, zwalniam tempo.

Barbara Wójcik pisze...

Twoja modelka może jechać na każdy konkurs- przepięknie!

Xymcia-dm pisze...

Ale cudowna kreacja wow - jak byłam
dzieckiem marzyłam o barbie a o ubrankach
nie wspomnę - naprawdę śliczności tworzysz !!!

Jola B pisze...

Oj zdaza się ze siedzi się do nocy i szuka inspiracji.
Fajnie wyszło z pomponami. W ogóle świetne stroje

BEATA-BECIA pisze...

Prawdziwa baletnica z tej lalki wyszła :)
Oj każda dziewczynka była by zadowolona z takiego wdzianka dla swojej lalki ...nawet nie pokażę moim,żyć by mi nie dały :)

niw@ pisze...

Ale rewelacyjna !!! :)
Naprawdę piękna sukienka ! :)
Pozdrawiam serdecznie i dziękuję za odwiedziny i miłe słowo u mnie :)