wtorek, 29 września 2015

Czy to już ......

     Czy to już jesień ? Nie chcę , nie wyrażam zgody  , protestuję !!!!Ja chcę ciepełka ,słoneczka , może nie takiego afrykańskiego ale ciepełka . Teraz kiedy mam miejsce do odpoczynku , aura mówi mi dość siedzenia na dworze . Nie to niemożliwe , jeszcze troszkę , troszeczkę ciepełka . Może z tydzień , dwa , trzy ,a potem niech pada i pada . No bo jak tu nie podziwiać tak pięknie przebarwiających się piwonii .
 Szczególnie z miejsca , które dopiero co powstało . Jeszcze nie wszystko wykończone obsadzone ale ,główny zamysł już jest widoczny . Na lato będzie ściągany daszek i ścianka dająca cień , oraz roślinki pnące .

                       Stół zasłonięty ceratą gdyż kot Wtorek bardzo lubi na nim leżeć .
 A takie mam widoczki jak siedzę przy kawce . No prawie gdyż zdjęcia ze względu na słońce robione z innych miejsc .


              I to co mam za plecami , a również fajnie się prezentuje .



 Moje małe chryzantemy / pierwszy raz rozsadzane / mam nadzieję ,że zdążą zakwitnąć do przymrozków .
               Zacieniony kącik , który czeka na reorganizację do przyszłego sezonu .
I  roślinki na które muszę znaleźć miejsce . Marcinki i hortensja bukietowa  to nowe nabytki .
                             Kolejna trawa i inne kwiatki spokojnie czekają na tymczasowej rabatce .
 No i sami powiedzcie  czy można się zgodzić ,że to już koniec ? Ciemno , zimno i zostaje tylko siedzenie w domu !! Nie , nie ,nie ja proszę o jeszcze troszeczkę ......

18 komentarzy:

Iwona pisze...

Piękny jest Twój ogród Ewo, faktycznie żal w domu siedzieć, mając takie cudne kąciki na zewnątrz. Pozdrowionka.

ankaskakanka pisze...

Śliczny masz ogród. Miejsce do siedzenia na pewno się przyda. Pergole w ogrodach są potrzebne. Podobają mnie się kwiatki wokół drzew.

Joanna pisze...

Cudnie masz w ogrodzie, i jeszcze go nie zamykaj, jesienne słońce jeszcze jest, barwi kolorowo, jeszcze przecież babie lato przed nami :) Na wieczory w domu jeszcze za wcześnie.
Pozdrawiam

renya pisze...

Oj! Pięknie! Ale roboty przy takim ogrodzie pewnie co niemiara...

Anna pisze...

A beautiful to be !!!
Anna

bozenawdaniec. pisze...

Ogród przecudny, a na altanę jeszcze daszek, osłoń troszkę przed wiatrem i da się siedzieć długo, póki mróz nie wygoni zdecydowanie do domku. A sądziłam, że to tylko u mnie większość prac rozpoczyna się na jesień ;)
Pozdrawiam :)

Monika S pisze...

Nic Ci nie napisze...
Ja, balkoniara wrócę na początek posta i pozachwycam się Twoim ogrodem, a potem jeszcze raz i jeszcze...
pozdrawiam serdecznie :)))

Roza G pisze...

Mnie również marzy się jeszcze trochę lata , ale póki co muszę się cieszyć tym co jest:) Pozdrawiam.

Linda - Darkroom Dolls pisze...

What a lovely place to be in, and so many lovely plants!

Ольга pisze...

Очень красивый сад!!!

anastazja pisze...

Wcale się nie dziwię,że Ci szkoda lata,mając takie miejsca w ogrodzie można usiąść i patrzeć ,patrzeć... U nas dzisiaj tak zimno,ze już zaczynam tęsknić za ciepłem

Anna Iwańska pisze...

ja się nie zgadzam , tym bardziej że nie zdążyłam tego lata wypić kawy wśród Twoich kwiatów :-( a ta piękna pergola jak nie będzie odpowiednio opita to się zniszczy :-) Hihi no mam nadzieję że na oblewanie swojskim winkiem zdążę . Pięknie i jesienią jest na działce.
Pozdrawiam

Crissi pisze...

Beautiful garden
regards Crissi

tonka pisze...

Lata żal,szczególnie w takim pięknym ogrodzie:))

anabell pisze...

Piękny masz ogród! To wielce wymagające hobby - trzeba w to wkładać b.dużo własnej pracy i....pieniędzy.
Miłego,;)

kreciarobota pisze...

Też bardzo żałuję, że lato odchodzi ale jesienne kolory też są piękne. Nie zanudzisz się w domku przy Twoich robótkach, czas szybko do wiosny przeleci :)

olla123 pisze...

To już nie działka, to rajski ogród :-) Nie dziwię się, że spędzasz tam chętnie czas. Prześliczne miejsce!

KonKata pisze...

oj, zdecydowanie tak, ale i ona ma swe uroki