środa, 23 września 2015

..... na traktory !

  W dawnych czasach był plakat agitujący " Kobiety na traktory " tak mi się bardzo wrył w pamięć ,że nic innego nie mogło powstać jak traktorowy kombinezon . Traktorowy strój dopełnia żółty kapelusz , kojarzący się z latem , słońcem i żniwami .
Dla siostrzyczki   powstał "Różany " kombinezon tym razem dla prawdziwej dziewczynki czyli w różowych odcieniach . Dla przekory Różany ma kaszkiet .
                          Dwie panny  wybierają się na spacer ..............
                                    Choć weźmiemy wózek

....raz , dwa , trzy wozisz mnie ty .... 
...nie lepiej weźmiemy psy
 na spacerku lepiej widać nasze nowe ubranka .

 
Projekt 47/52

19 komentarzy:

barbaratoja pisze...

Śliczne ubranka. Modne lale, przecież kombinezony od kilku lat są na topie ;-)

Iwona pisze...

Ubranka prześliczne!!Zastanawiam się Ewo, gdzie widziałaś plakat "Kobiety na traktory"? Na filmie chyba, bo on podobno zaraz po wojnie powstał.Pozdrowionka.

bozenawdaniec. pisze...

Śliczne ciuszki i fajne lalki, takie nasze, swojskie, a nie wychudzone Barbie. A ja mam jeszcze inne skojarzenie z traktorami. Jak pierwszy raz odwiedziłam córkę, jej men mi pokazując duże białe walce, porozrzucane po polu, zapytał, czy wiem co to jest ? Odpowiedziałam tak, sprasowane siano. Na co on się uśmiechnął i powiedział, że tutaj na to się mówi " traktorowe jaja ". Teraz już inaczej nie potrafię myśleć . No więc dziewczyny na traktory, robić jaja ;)
Pozdrawiam :)

Ольга pisze...

Прекрасная одежда для малышек)))
Ювелирная работа!

Anna Iwańska pisze...

Ewa jestes niesamowita w tych ubrankach a jeszcze lepsza w aranżacji zdjęc. Marnujesz się w tej swojej robocie :-)
Pozdrawiam

nawanna pisze...

Jesteś niesamowita! Podejrzewam że wszystkie lalki z okolicy ubierają się u Ciebie;)
Pozdrawiam Ewuś:)

halszka pisze...

Wspaniałe ciuszki.Pozdrawiam i miłego dnia życzę.

Roza G pisze...

Podziwiam za pomysłowość i fantazję w wykonywaniu przepięknych ubranek dla laleczek:) Pozdrawiam.

Urszula Cz.Nardello pisze...

Nie tylko lalunie ale i zwierzaczki slicznie ubrane <3 Pozdrawiam :)

reni pisze...

Jakie maleńkie super ciuszki

Dzianinowe Studio pisze...

Wow- co tu więcej pisać...Zrobienie takiego maleństwa jest dla mnie wyczynem nie lata. Piekne ciuszki. Podziwam i pozdrawiam:-)

olla123 pisze...

Wspaniałe te ubranka! Nie mogę się napatrzeć! Maluchy wyglądają uroczo! Jesteś niesamowita, takie pomysły i wykonanie! Świetne!

Zurineczka pisze...

Cudne maluszki .....jak można udzibać takie maciupiństwo :)

violka pisze...

Wygląda na to, że śledzisz trendy, bo kombinezony wróciły do łask :)
Tak Ci powiem, że masz już taką kolekcję tych strojów, a do tego cudnie je prezentujesz, że chyba powinnaś swymi modelkami zainteresować jakieś np. Twórcze Inspiracje. Niech zobaczą co można wyczarować z włóczki :)

Dusia pisze...

Świetne , lale są urocze , a ja podziwiam Ciebie za precyzje w dzierganiu , pozdrawiam Dusia

Ania pisze...

Jakie śliczne!!!!!

Monika S pisze...

Kapitalna sesja :) bardzo podoba mi się ten żółty fafelusz;)
Pozdrawiam:)

AgnesKa pisze...

Świetne modelki, przygotowane na jesień. Pozdrawiam i idę pozwiedzać blog - podoba mi się tu! Aga

Teresa Brudzińska pisze...

piękne stroje dziergasz dla swoich lalek, ja zaś dziergam małe torebeczki.....dla lalek
pozdrawiam i dzięki za odwiedzinki