wtorek, 15 września 2015

Podróże małe i duże - Baranów Sandomierski

    Jeżeli planujecie podróż w okolice Sandomierza to na waszej trasie nie może zabraknąć oddalonego o 30km Baranowa Sandomierskiego . I nie pomyliłam się ze zdjęciami to nie Kraków , a zamek którego budowla była wzorowana na Wawelu . Zwana tez jest " Małym Wawelem ".

                              Co ja tam będę pisała te krużganki trzeba zobaczyć .


                         Zwiedzanie rozpoczyna się od kaplicy .
      Do oglądania nie ma dużo sal ale za to jak jest pięknie i wcale nie przeszkadza .że na ścianach wiszą obrazy z lat 1970-80



                     Tylko jeden z foteli jest autentyczny .

           


          W każdej sali można spokojnie oglądać i robić zdjęcia . Nie ma poganiania - przewodnik spokojnie czeka aż wszyscy wyjdą i przejdą dalej .


      Zamek otoczony jest parkiem z jednej strony w stylu francuskim z drugiej w angielskim .
  Ceny biletów to 15 zł.
 Zwiedzanie rozpoczyna się o każdej pełnej godzinie .
Dla miłośników golfa są tam również pola golfowe .
Część zamku przekształcono na hotel .

12 komentarzy:

alicjababeczka pisze...

Jak fajnie, że zamieściłaś ten wpis ! Właśnie jutro wybieram się do Sandomierza na kilka dni, więc chętnie obejrzę ten pałac. Pozdrawiam, Alicja

olla123 pisze...

Wygląda to pięknie! Z pewnością warto tam zajrzeć:)))
Pozdrawiam serdecznie!

Crissi pisze...

Beautiful!
Crissi

Anonimowy pisze...

A ja mieszkam niedaleko i zapraszam też do Zamku Tarnowskich w Dzikowie czyli dzielnicy Tarnobrzega. Pozdrawiam Ewa.

Ursa pisze...

Piękne miejsce. Wspaniałe zdjęcia. Miałaś doskonałą wycieczkę. Serdecznie pozdrawiam :)

Yellow Mleczyk pisze...

No i Łańcut też coraz bliżej :)
i Bieszczady :)

Anna Iwańska pisze...

Byłam , widziałam i polecam jest pieknie :-)

ania pisze...

Jeśli kmiedyś będę w tych stronach na pewno zwiedzę zamek :)

Beata T pisze...

Ewo ale podróżujesz , przepiękne miejsce, warte zobaczenia juz sobie zapisuję bo dworek czy tez zameczek uroczy :)
pozdrawiam

Ania pisze...

Ale piękna wyprawa. Wspaniałe zdjęcia.

Elunia pisze...

a ja tam byłam.............

ashki pisze...

Świetna wycieczka:)