wtorek, 20 października 2015

Będzie sie działo .....

   Oj chyba do drutów i włoczki to jakiś czas nie siądę , no bo zobaczcie sami czy można takie cuda zostawić i nic z nich nie robić . Przyszedł czas na dekoracje jesienne to i mnie naszło na nowe wianki .  Tylko jak na to wszystko znaleźć czas .
 Wianek z hortensji będzie na drzwi . Z tych cudnie kolorowych suszek ma być dekoracja na stół .
                                            Lawenda do woreczków .
Hm , a tu jeszcze następne lawendowe bukiety do zrobienia .
No chyba zostaje mi noc do pracy . Wszyscy idą spać , pusto ,cicho nikt nie przeszkadza to i szybciej się tworzy wianuszki i inne cudeńka . A Wy jak macie ?  Kiedy najlepiej się Wam pracuje przy dekoracjach ?

16 komentarzy:

renya pisze...

Niesamowicie podobają mi się dekoracje z hortensji, te ususzone kwiaty są niezwykle dekoracyjne:-)

ankaskakanka pisze...

Ciekawa jestem tych wianków. Będą piękne.

Kasia J. pisze...

Już nie mogę się doczekać efektów Twojej pracy :-) uwielbiam hortensje :-)
Pozdrawiam serdecznie.

bozenawdaniec. pisze...

Dokładnie tak jak mówisz, albo w nocy, albo jak nikogo nie ma w domu, ze względów, o których wspominasz :)
Zapasy masz niezłe, no to do dzieła !
Pozdrawiam :)

nawanna pisze...

Oj, będzie sie działo;) Jesień sprzyja takim dekoracjom, więc i u mnie pewnie cos jeszcze powstanie.
Pozdrawiam:)

Anna Iwańska pisze...

Ewciu będzie się działo oj będzie , już czekam na te cudne dary jesieni po przerobieniu na ozdoby wszelakie,
Pozdrawiam

Gosia pisze...

Czekam na wianeczki :)

halszka pisze...

Mając taki materiał czas na zrobienie wianuszków się znajdzie,nawet jeśli przyjdzie noc zarwać.Oczami wyobrazni już widzę jakie cuda powstaną.Pozdrawiam cieplutko.

Dusia pisze...

To się zapowiada dużo pracy, ale już widzę te wianki i woreczki pachnące lawendą pozdrawiam Dusia

UTKANE Z PASJI pisze...

Ewo, chce Ci powiedziec ,z e u mnie równiez takie bogate zasoby suszonych kwiatów,i traw, które czekaja na swoje pięć minut i musze czym prędzej zrobic bukiety, bo sie sypią pomału...jestem ciekawa Twoich:))

Ludwika pisze...

Hortensje są sliczne, bardzo je lubię:)Ciekawam jakie cuda z nich powstaną. Dla mnie noc jest do spania, a pielnacja narzędzi równie ważna jak ich używanie.:):)

olla123 pisze...

Bardzo jestem ciekawa tych Twoich "Cudów"! Fakt, wieczorami i w nocy najlepszy czas na takie sprawy :-)

ashki pisze...

Będzie się działo i to na całego:)

Urszula Cz.Nardello pisze...

Napewno wyjda przepiekne!!! Szczegolnie te z hortensji <3 Pozdrawiam serdecznie :)

ania pisze...

U mnie hortensje nie pozbierane,bo nie wiedziałam,ze z nich można zrobić wianek. Ciekawa jestem jak będzie wyglądał :)

Beata T pisze...

Ale się będzie działo twórz i pokazuj te wspaniałości :)
pozdrawiam