poniedziałek, 16 listopada 2015

Na babciną nutkę ......

   Witam Was !
Miałam zrobić jesienny wianek i na takie przeznaczenie dostałam zatrwian i kocanki . No cóż kiedy mi się tak bardzo nie chce . Po prostu dostałam  strasznego lenia . Jednak żeby nie było ,że nic z kwiatków nie zrobiłam to powstał .....

...... taki oto babciny koszyczek . Hm czyżbym się starzała ? Nie to chyba nie jest możliwe ?

   A tu czekają na swoją kolej czosnki - jak myślicie czy lakier i brokat wystarczy czy poświęcić im więcej czasu i stworzyć coś więcej ? Ale tak mi się nie chce !!!!!!!!

18 komentarzy:

renya pisze...

Ogromnie podobają mi się takie suche bukiety! Wianków nie potrafię robić więc pewnie gdyby trafiły mi się taki kwiatki (aż sprawdzę na targu, może będą), to też skończyłyby w bukiecie:-)

ashki pisze...

Śliczny bukiet:) Ten czosnek jest ładny sam w sobie. Ja tam bym go tylko zabezpieczyła.

Jadwiga Król pisze...

Jaki kolorowy ten bukiecik.

sosnowygaik pisze...

Mi się takie bukiety bardzo podobają;)

Kasia J. pisze...

Przepiękne bukiety :-)
Pozdrawiam serdecznie.

Monika S pisze...

Piękny bukiet Ewo :)
Niech Ci się nie chce, niech ten czosnek ka zostanie, bo bardzo ładnie wygląda :)
Pozdrawiam :D

Iwona pisze...

Kompozycja w koszyczku wyszła prześlicznie, nie tylko babcie lubią suszone kwiatki, pozdrawiam.

Anka pisze...

Ten kolorowy bukiet jest wspaniały, miło na niego popatrzeć, pozdrawiam :)

Anna Iwańska pisze...

Ewciu z doświadczenia wiem , że jak się nie chce, nie należy tykać robótek bo na bank się spieprzy. Prześpij sobie tego lenia , wyjdzie Ci na zdrowie :-)
A jesienny bukiecik jest piękny i na pewno długo zagości na Twoim stole.
Pozdrawiam

anabell pisze...

Prawdę mówiąc to osobiście wolę takie bukiety niż wianki A tym czosnkom wystarczy lakier i może srebrny brokat- prostota daje najlepsze efekty.
Miłego, ;)

olla123 pisze...

Bukiet jest piękny!

Beti K pisze...

Czasemmusi się nam nie chcieć!!!wtedy odpoczywamy :) bukiet fantastyczny , niech sobie stoi do wiosny :) Pozdrawiam !

halszka pisze...

Jesienią tak bywa,ogarnia nas jakaś niemoc twórcza ale to minie.Piękny bukiecik.Pozdrawiam i słoneczka życzę w te pochmurne i szare dni.

Małgorzata Nowak pisze...

Piękny bukiet a czosnek sam sobie jest śliczny .Serdecznie pozdrawiam.

Renka pisze...

Bukiet jest śliczny i nic nie musisz z nim więcej robić. Kocanki to wdzięczne kwiaty i bardzo je lubię.

Pozdrawiam serdecznie :)

violka pisze...

Suchym kwiatom jest bardzo ładnie w takim plecionym koszu. Tak samo z czosnkiem też bym nic nie robiła - taki jest najładniejszy. Wychodzi na to, że dobrze, że masz lenia :)

Urszula - Proste potrawy pisze...

Nie znam się zbytnio, ale na pewno ktoś Ci dobrze doradzi, pozdrawiam :)

Dusia pisze...

Zawsze to mamy powiew lata jesienią i zimą , a co do starzenia to może ,może ha ha , żartuje kobiety zawsze są młode ciałem i duchem pozdrawiam Dusia