poniedziałek, 9 listopada 2015

Podróże małe i duże - Stare Miasto Warszawa

    Warszawa to moje ulubione miejsce na ziemi , tu oddycham pełną ....... tu czuję się jak u siebie . Nic też dziwnego ,że mając do niej 350km bardzo często tutaj jestem . Tym razem bez męża / który ma uszkodzone kolano /  mogłam pozwolić sobie na spacer po wszystkich bocznych uliczkach Starego Miasta .

                    U podnóża murów Starego Miasta przy ul. Brzozowej można obejrzeć pomnik Aniołów Powstania Warszawskiego  - zwany inaczej pomnikiem Warsa i Sawy  .
                                   Bardzo lubię takie wąskie uliczki .
Krzywe Koło

                                  Teatr Stara Prochownia
 Dom Janusza Minkiewicza oraz Kazimierza Brandysa .

                                                     Ulica Dawna i  małe drewniane balkoniki .
Kamienne Schodki
                                                   Czy ta brama nie jest piękna ?
               

                                     W prawie każdej bocznej uliczce jest kawiarnia .
                             Przejścia , przesmyki ....

                                     I rynek Starego Miasta 
                Fasady budynków w remoncie , będzie jeszcze piękniej .
                       Ja w tym klimatycznym miejscu lubię sobie zrobić przerwę .
   ..... i to już jest koniec i chociaż zdjęć jeszcze mam dużo już nie będę Was zanudzać . Jedno tylko powiem każde Stare Miasto ma urok , można je porównywać i się spierać w którym mieście jest ładniejsze ale każde ma swój niepowtarzalny i jedyny klimacik .

10 komentarzy:

Ula H. pisze...

Zawsze myślałam, że Warszawa jest brzydka... Jaką Ty piękną Warszawę nam pokazałaś ???!!! Teraz to muszę koniecznie uwzględnić stolicę w swoich planach wakacyjnych. Muszę jeszcze znaleźć kogoś, kto mi te wszystkie zakamarki pokaże i oprowadzi mnie po tych miejscach. Dziękuję Ci za ten spacer po Warszawie, w której byłam bardzo, bardzo dawno temu i wtedy to naprawdę było inaczej. Pozdrawiam :))

ankaskakanka pisze...

Piękne są te kamieniczki. Zazdroszczę spaceru. Pozdrawiam

Jadwiga Król pisze...

Piękna jest nasza stolica.Sliczne zdjęcia porobiłaś.Ogarnęła mnie nostalgia.

Iwona pisze...

Warszawa teraz jest przeładowana nowoczesnymi budynkami, ale widzę,ze znalazłaś stare klimatyczne miejsca, pozdrawiam.

Małgorzata Nowak pisze...

Bardzo ładne zdjęcia Dawno nie byłam w Warszawie a teraz miałam darmową wycieczkę :)))

nawanna pisze...

Piękne i klimatuyczne miejsca pokazujesz.
Pozdrawiam:)

Monika S pisze...

Tak, Starówka ma klimat :)
Dzwon jest na placyku Kanonie, a ogródki z Rynku już znikają;)
Pozdrawiam :)

Renik pisze...

Każde miasto ma swój urok, trzeba go tylko odnaleźć. :-) Piękne zdjęcia.

Tojav pisze...

Z mężem trudniej jest zwiedzać te wszystkie boczne uliczki? Nawet jeśli ma zdrowe kolano. Pozdrawiam.

Koroneczka pisze...

Też kocham te miejsca, a już parę lat tam nie byłam. Ech! Wprawiłaś mnie w nostalgiczny nastrój! ;>