czwartek, 5 listopada 2015

Przerywanie niewskazane ...

       Zaczęłam robić wianek z hortensji nawet nieźle mi szło . Kwiatki w miarę równo mi się układały , w  domu spokój , cisza ..........no i dzwonek do drzwi - goście .Miły gość to fantastyczna sprawa zwłaszcza że dawno się nie widzieliśmy no i zasiedzieliśmy się troszeczkę . Wianek został odłożony na dzień no i drugi .....
 
Gdy znowu po niego sięgnęłam już tak dobrze mi się nie wiło . Kwiatki były już lekko podsuszone   skutkiem czego była to już całkiem inna praca .Zresztą można łatwo zauważyć gdzie zaczyna się paskudna część .

                    Szukałam dla niego dobrego miejsca .....


                                 ......... jednak zostanie w przedpokoju .

Tutaj nad komodą najładniej się prezentuje . Chociaż  daleko mu do ideału równości  to jednak daje wizualnie fajny efekt .Zmienię tylko kolor wstążki i będzie OK .
 Projekt 52/52

18 komentarzy:

Crissi pisze...

Very nice!
Happy day Crissi

UTKANE Z PASJI pisze...

Ewo świetny wianek z hortensji, ja włąsnie pokazałam kule z hortensji jaka zrobiłam i wiem doskonale jak sie pracuje z sucha hortensją...normalnie jak z jajkiem:)) Szkoda, ze mi brakło na wianek:) Pozdrawiam:)

sosnowygaik pisze...

Ja tam widzę, że jest bardzo udany. Pozdrawiam;)

ankaskakanka pisze...

Śliczny jest.

Anna pisze...

Jolie couronne !
Bonne journée !
Anna

florysztuka pisze...

W tym roku zrobiłam dwa wianki z hortensji, pierwszy robiłam ze świeżych kwiatów, szło super! Drugi z podsuszonych-koszmar!! nadanie kształtu graniczyło z cudem, dlatego mój leży na komodzie:) Twój piękny:) pozdrawiam Basia

violka pisze...

Bardzo mi się podoba :)

Renka pisze...

Ewuniu wianek bardzo mi się podoba i nie dostrzegłam na zdjęciach żadnych nierówności, a przyglądałam się baaardzo, żeby ,,obczaić'' jakie kwiaty użyłaś:)
Ja jak tylko doczekam się dnia bez deszczu swoje hortensje ogołocę i na wianek przerobię :)

Dusia pisze...

Szukaj szukaj bo jest uroczy i wart wyeksponowania , pozdrawiam Dusia

Renik pisze...

Bardzo ładnie kwiaty hortensji prezentują się w wianku.

olla123 pisze...

Bardzo mi się podoba i nie widzę żadnych niedociągnięć. Pozdrawiam serdecznie!

Bryzeida pisze...

Jesteś wszechstronnie uzdolniona! Bardzo mi się podoba!

nawanna pisze...

Dla mnie jest piękny! Mam nadzieję że na drugi rok będę miała tyle kwiatostanów hortensji że i ja stworzę takie cudo.
Pozdrawiam:)

Atelier Marysi pisze...

Dopatruję się tej paskudnej części i nie widzę . Tylko ty ją widzisz. Wianek wyszedł świetny , wstążkę możesz zmieniać w zależności od okazji. Pozdrawiam i miłego weekendu !!!!!!!!!!!!

Małgorzata Nowak pisze...

Piękny wianek.Ja tylko na blogach oglądam hortensje bo moje uschły przez te upały.Pozdrawiam.

Gosia pisze...

Cuuudny!!! Ja myślę, że tak właśnie miało być!:)

ania pisze...

Piękny i ja nie widzę żadnych niedociągnięć :) Nad komodą faktycznie wygląda najlepiej i komponuje się z wazonami :)

Arine pisze...

Wpadłam do Ciebie, po komentarzu na moim blogu i ...nie, druciki są ok, tylko hortensje jak podeschną ciężko jest opanować, zwłaszcza, że przerwałaś pracę w połowie.
Wianek, pomimo przeszkód, wyszedł Ci super!