poniedziałek, 21 grudnia 2015

Biały największy ...

    Ten wianek zrobiłam dla siebie , jest duży bo wisi na białej ścianie i musi być widoczny . Powstał na wianku o średnicy 53 cm po obklejeniu ma aż 65 cm . Gosiu masz nosa wianek rzeczywiście powstał z papierowych foremek do muffinek . Może jeszcze , któraś w Was się skusi na taki wianek to już podaję jak go zrobiłam .

   Na początek musicie zaopatrzyć się w jednokolorowe opakowania papierowe do babeczek . Podpowiadam , że swoje zdobyłam w PEPCO . Aniu zostało jeszcze kilka w Ogrodach resztę w mieście  wykupiłam . Do tej wielkości wyszło mi 9 opakowań , na poprzedni mniejszy z posta TUTAJ  wyszło 7 szt opakowań .
 Podstawę wycięłam z tektury , którą obkleiłam zwiniętymi gazetami . W ten sposób powstał leciutki wianek idealny do obklejenia papierkami . Kleiłam klejem na gorąco .
Po kolei obklejamy koło za kołem / ja robiłam po dwa koła naraz zewnętrzne i wewnętrzne żeby klej miał okazje zastygnąć bez ruszania papierków / Przyklejać należy dosyć gęsto gdyż na koniec widać każdą dziurę i trzeba doklejać .
Nawanna specjalnie dla Ciebie  pokazuję białaska na na innym tle ponieważ mam tylko białe ściany .

               

  Żeby nie było ,że tylko wstążki zmieniłam - proszę bardzo wianki dwa i widać różnicę w wielkości .

23 komentarze:

Dom z mozaikami pisze...

OŻESZ KAROLINO! Benedyktyńska robota, ale efekt powalający, pozdrawiam świątecznie. Ala

Anna Iwańska pisze...

No to żeś wymyśliła ... kurcze jak nie jajcarki to dla odmiany babeczki . Ewuniu jest śliczny ten biały wianuszek . mnie ta co prawda brakuję kilku malutkich bombeczek , ale to oczywiście Twoja sprawa co na nim wisi :-)
Bardzo ładna oryginalna ozdoba. Ja już skończyłam ozdoby świateczne , więc nawet jak by mi te babeczki same przyszły do domu bym już nic nie zrobiła:-)
Życzę Ci Ewciu spokojnych , radosnych Świąt z najbliższymi . I odpocznij troszkę .
Buziaczki

Kasia J. pisze...

Cudo! Na takie wykorzystanie foremek na babeczki nie wpadłabym - genialny pomysł :-)
Pozdrawiam serdecznie.

ashki pisze...

Rewelka!!! W życiu bym nie pomyślała, że to z foremek:)

Crissi pisze...

Very nice!
Hug Crissi

Magdalena Zaremba pisze...

Przepiękny i bardzo pomysłowy wianek.:-) Pozdrawiam Magda

Jadwiga Król pisze...

Jaki nie samowity pomysł,ale wyszło cudo:) Wesołych świąt

Magdalena Zaremba pisze...

Przepiękny i bardzo pomysłowy wianek.:-) Pozdrawiam Magda

sosnowygaik pisze...

Prezentuje się świetnie. Na żywo musi robić niesamowite wrażenie;)

Joanna pisze...

Ale sprytne wianki!

Tojav pisze...

Dobra robota. Podziwiam Twoją cierpliwość i pomysłowość.

Ольга pisze...

Прекрасная идея!!! Очень красивый венок!!!

olla123 pisze...

Przedni pomysł! Podziwiam za cierpliwość przy pracy! Wyszło świetnie!

Joanna pisze...

Cudne wianki. Radosnego świętowania

Daniela pisze...

Śliczny i pomysłowo wykonany, ten czerwony z postu niżej ekstra, oba prezentują się okazale! Pozdrawiam życząc pięknych Świąt i dobrego Nowego Roku!

Iwona pisze...

Zaskakujący pomysł, wspaniały efekt, tylko troszkę żal nieupieczonych babeczek, bo zjadło by się. Wesołych Swiąt Ewuniu.

Małgosia pisze...

Bardzo pomysłowy wianuszek - idealna ozdoba świąteczna!
Wszystkiego dobrego życzę na Święta i serdecznie pozdrawiam:))

Teiwaz pisze...

Świetny:)
Też bym nie skojarzyła, że z babeczkowych foremek tak można;))
pozdrawiam znad drucików:)
K.

Ania pisze...

Cudo! Wspaniałe wieńce robisz. Pozdrawiam i życzę Wesołych Świąt!!!

Urszula Cz.Nardello pisze...

Cudne wianki <3 Pozdrawiam :)

babojola pisze...

Ożesz w mordę :) Świetny wianek i jak pięknie się prezentuje. Pracy przy nim ogrom ale Nam przecież czasu na takie rzeczy nie żal i do tego ile radości z dokonań :)
Super wygląda.

Małgorzata Nowak pisze...

Super pomysłowe wykonanie wianki.Piękny.Wesołych świąt. Pozdrawiam serdecznie.

Małgorzata Nowak pisze...

Super pomysłowe wykonanie wianki.Piękny.Wesołych świąt. Pozdrawiam serdecznie.