piątek, 18 grudnia 2015

Filcowo ....

 Robiłam porządki w szafie jak to wiele z nas robi przed świętami . Segregowałam ubrania do wyrzucenia kiedy ...... nie tego płaszcza nie wyrzucę . Bo jak można wyrzucić gdy z niego powstaje takie coś .

               A potrzebujemy jedynie ........
1. Wianek
2.Szpilki długie
3.Stary płaszcz z flauszu lub z polaru  
  Z flauszu wycinamy kółka / ja zrobiłam o średnicy 10 cm .Składamy na 4 i przypinamy najlepiej 2 szpilkami . Warstwa za warstwą aż powstanie nam ....

                   ............. taki oto wianek , który wystarczy tylko ....

                  ..........ozdobić i gotowy .

         I tak sobie teraz wisi i dekoruje drzwi a najdroższe w nim są ..........szpilki .

24 komentarze:

ankaskakanka pisze...

Ślicznie wyszło Ewuniu.

olla123 pisze...

Super! Bardzo pomysłowe i śliczne!

Małgorzata B. pisze...

Bardzo pomysłowo i ślicznie.Pozdrawiam.

Jadwiga Król pisze...

Ale miałaś świetny pomysł-wianek uroczy:) Pozdrawiam

Małgorzata Nowak pisze...

Piękny wianek. Serdecznie pozdrawiam

Anna Iwańska pisze...

Ewciu świetny ten wianek , pomysł wart patentu. Ale ja bym chyba kleiła klejem na gorąco .Wbrew pzozorm szpilki są naprawdę drogie .
Pozdrawiam

Teresa Brudzińska pisze...

Hej
nigdy nic nie wyrzucaj.
Można dać drugie życie różnym przedmiotom.
pozdrawiam

Dusia pisze...

Pomysł wspaniały i to wykonanie , super mi się podoba i to bardzo pozdrawiam Dusia

renya pisze...

Wianek jest niesamowity! Chylę czoła przed Twoją pomysłowością:-)
No i jak tu cokolwiek wyrzucać, kiedy można takie cuda wyczarować z niepotrzebnych już rzeczy?!

Roza G pisze...

No proszę jak fajnie zagospodarowałaś niepotrzebny płaszcz - wianek wygląda ślicznie:) pozdrawiam.

Gosia pisze...

Superowy, jak to dobrze czasem przewietrzyć szafę :))

sosnowygaik pisze...

Fantastyczny efekt;)

Ewa pisze...

Rewelacyjny pomysł i super efekt :)

Tojav pisze...

Drugie życie płaszcze wygląda całkiem imponująco.

ashki pisze...

Super jest! Miałaś fajny pomysł:)

kreciarobota pisze...

Wianek jest rewelacyjny. Też tak chomikuję, nigdy nie wiadomo co się może przydać :)

Cztery Pory Roku i Ja pisze...

Wianek wyglada na kawał misternej cudnej roboty!
Ewuniu dziekuje za pamięć i zyczenia, dla Ciebie oczywiście też ślę życzenia wspaniałych niezapomianych świąt:)
pozdrawiam serdecznie!

Ljubinka pisze...

Super venac!
Srećan Božić!!!

Dom z mozaikami pisze...

Skomplementowałam biały, ale ten czerwony wianek to dopiero mi szczęka opadła... Superowy! I jaka oszczędność miejsca przy przechowywaniu płaszcza, metoda próżniowa w workach - niech się schowa ;o))) Ala

Kasia J. pisze...

Doskonale wykorzystałaś stary płaszcz :-) Przepiękny wianek.
Pozdrawiam serdecznie.

♥ Łucja-Maria ♥ pisze...

Ależ on piękny.
Pozdrawiam:)*

Ania pisze...

Ależ piękny! Wspaniale wygląda.

blogerzaby pisze...

Jakie piękne! :D

Marzenka Dmowska pisze...

Świetny pomysł. Szkoda, że ja nie mam takiego koloru płaszcza bo jest rewelacyjny