środa, 16 grudnia 2015

Myszy harcują ,,,

 Gdy w pracy nie ma szefa to różne pomysły przychodzą nam do głowy . Ja tak po cichutku zwinęłam koleżance stary katalog i przy kawce zaczęłam składać karteczki . Karteczka za karteczką i powstała choinka .Lecz na moje nieszczęście bardzo się spodobała i każda z koleżanek teraz w swoim pokoju taką mieć pragnie .  Zaczęłam produkcję i zrobiłam ich kilka różnią się miedzy sobą tylko śniegiem i  kolorem brokatu .



  Ostatnie już wykańczałam w domu - no cóż szefowa wróciła do pracy .
 Żeby nie było ,że w pracy mamy  tylko papierowe  choinki  to mam i taką  choinkę . Oj coś jakaś krzywa na zdjęciu wygląda .

22 komentarze:

ania pisze...

Pomysłowe i bardzo fajne,dobrze,że szefa czasami nie ma w pracy :)

renya pisze...

Oryginalna służbowa choineczka:-)

ankaskakanka pisze...

Śliczna Ci wyszła ta choinka. W pracy od razu milej.

halszka pisze...

Bardzo pomysłowa i śliczna.Miłego dnia.

Małgorzata B. pisze...

Twoja głowa pełna swietnych pomysłów.Śliczene choinki.
Pozdrawiam serdecznie.

Kasia J. pisze...

Wspaniałe choinki :-) Świetny pomysł na wykorzystanie starych katalogów :-)
Pozdrawiam serdecznie.

sosnowygaik pisze...

Świetne choineczki;)

Ula H. pisze...

Fajny pomysł na "coś z niczego " !!!

Crissi pisze...

Very nice!
Hug Crissi

Jadwiga Król pisze...

Bardzo piękna,oryginalna choineczka:) Pozdrawiam

Urszula Cz.Nardello pisze...

Swietne choinki :) Pozdrawiam :)

Ольга pisze...

Очень красивые ёлочки!!!

Małgorzata Nowak pisze...

Żebym ja tak mogła robić jak nie ma szefa:))).Piękne choinki .Serdecznie pozdrawiam.

Anna pisze...

De jolis sapins de Noël !!!
Bonne soirée !
Anna

KonKata pisze...

to lubię, 2-gie życie katalogu !

Anna Iwańska pisze...

Ewciu sa świetne , szkoda że nie ma kursiku jak te gazety poskładać :-) Takie składnie w pracy jest mało podejrzane, w końcu i tak mamy w pracy papiery na biurku :-)
Pozdrawiam

olla123 pisze...

Pomysłowe i bardzo ładne!

Etoile pisze...

Bardzo ładne te choineczki :) zdradź nam z jakiego katalogu powstały :) piękne ten brokat i snieg dodaje im tylko uroku :)

Efka Raj pisze...

Ewuniu, choineczki bardzo pomysłowe i bardzo wpisują się w klimat świątecznego biura :) A szefowa nie powinna mieć nic przeciwko składaniu, wszak wszystko w firmie pozostaje :)
Pozdrawiam :)

Gosia pisze...

Jak szefa nie ma od razu chce się twórczo pracować :)). Choineczki cudne :))

UTKANE Z PASJI pisze...

Fajna choinka i fajna rekreacja w pracy:))

Joanna pisze...

Wspaniałe choinki!