środa, 9 grudnia 2015

Podróże małe i duże - Łańcut

   Łańcut odwiedziłam po raz kolejny - tym razem chciałam zamek pokazać mężowi .Tak się składało , że jeździłam tam sama ,a on jeszcze nigdy w Łańcucie  nie był . Tym razem jednak bardzo się rozczarowałam . Większość eksponatów była zastąpiona innymi np.  Galeria Rzeźb była prawie ogołocona za to wystawione były plakaty do nowego wydania Pamiętników znalezionych w Saragossie . Owszem nie powiem ,że nie ciekawe lecz jeżeli nie masz możliwości na nie spojrzeć no to sami rozumiecie . Zwiedzanie po łebkach ominięte wiele sal i jednym słowem jedno wielkie rozczarowanie . Zapytałam się przewodnika dlaczego nie pokazują wszystkiego i usłyszałam : To nie za tę cenę i nie dla wszystkich gości - hm co powiecie ? Szacunek dla zwiedzających wielki nieprawdaż ?


                                      
                                                      Wozownia
                                                            Stajnie

                                   Stare korty tenisowe


                                                               Posąg Diany




                          Ogród różany widziany zza barierek / wstęp tego dnia zakazany /
                                             

 Po powrocie do domu wyjęłam album Zamek w Łańcucie i po kolei oglądaliśmy z mężem  czego nie było . Na dzień dzisiejszy takiej wycieczki nie polecam .
 Cena biletu / karnet / 28 zł.
Zwiedzanie tylko z przewodnikiem .

13 komentarzy:

Jadwiga Król pisze...

Łańcut jest przepiękny.Też kiedyś go zwiedzałam!!!

Crissi pisze...

So wonderful!
Hug Crissi

Anna pisze...

Beautiful place and pictures !
Anna

Gosia-Stare Pianino pisze...

to faktycznie troszkę dziwnie traktują zwiedzających:(

... Kryska ♥ pisze...

Byłam w Łańcucie kilka razy, jest pięknie. Przy okazji polecam Kozłówkę. Pozdrawiam

olla123 pisze...

Piękne miejsce i zdjęcia, szkoda tylko, że do oglądania (za taką cenę!) tak mało ...
Pozdrowienia!

Beti K pisze...

Witaj znów zachęcasz do zwiedzeń :)
Co do Dobrodzienia i jarmarku :) teraz w niedzielę tj. 13 grudnia odbędzie się nasz ,czyli organizowany przez Dom kultury bo jeden już był i ja Cię serdecznie zapraszam :) Pozdrawiam Cię cieplutko :) :) Beata

Gosia pisze...

Cudne miejsce :)

anastazja pisze...

Nie byłam, dlatego z przyjemnością oglądałam zdjęcia.

Eve Jank pisze...

Byłam tam raz lata temu. Fajne fotki

jolajka pisze...

pięka wycieczka :) byłam wieki temu, dziekuję za przypomnienie niektórych miejsc

♥ Łucja-Maria ♥ pisze...

Byłam w Łańcucie dwa razy. Piękny obiekt.
Jednak cena biletów jest bardzo wysoka.
Ina dodatek w obiektach podległych dyrekcji zamku łańcuckiego nie wolno robić zdjęć. Przecież wg wyroku sądu każdy turysta może to robić.
Tak to jest w naszym kraju. Sąd swoje, dyrekcja swoje.
Pozdrawiam:)*

BEATA-BECIA pisze...

Byłam w łańcucie dwa razy ,w tym raz z rodziną:)
Nam się udało zwiedzić prawie wszystko za darmo ponieważ był to dzień wolny dla rodzin czy coś takiego!
Obiekt jest piękny ,ale po jego zwiedzeniu naszła mnie taka nie wesoła myśl"chłopi głodowali ,a szlachta opływała w zbytki "....