sobota, 9 stycznia 2016

Albinosy dwa

 Witam Was !
  Ponieważ koniecznie musiałam mieć dwa prezenty to postawiłam na białe wianki ,które się stosunkowo szybko robi.Tym razem miałam mniejszą tekturkę na bazę wianka to i wianki wyszły mniejsze od poprzednich. Średnica wianka to 32cm , a gotowego 44 cm..  Na dwa wianki wyszło razem 9 paczek opakowań do muffinek . Żeby nie było sprzeczek , która wstążka ładniejsza albinoski musiały być identyczne . Mam nadzieję ,że spodobały się nowym właścicielom , ponieważ ich gustu nie znam wcale .






17 komentarzy:

Jadwiga Król pisze...

No i super wyglądają:) Pozdrawiam

Tojav pisze...

Mnie się podobają. Mufinki też bym zjadł.

MarzenkaMarzenka pisze...

Piękne wianki, świetnie się prezentują:)Pozdrawiam

Crissi pisze...

Very nice!

Urszula Cz.Nardello pisze...

Bardzo ladne obydwa :)

nawanna pisze...

Przepiękne!!! Dwa razem (jak na zdjęciu) też byłyby piękną ozdobą! Mówisz że mniejsze, ale 44cm to ogromne wianki, ciekawe jakiej wielkości robiłaś wcześniej, ąż zajrzę, bo mi umknęło;)
Pozdrawiam:)

Anna K. pisze...

Ja napiszę bardzo krótko :

FANTASTYCZNE !!!!!!!!!!!!!!

Gdybym była jedną z obdarowanych osób bardzo bym się ucieszyła.
Pozdrawiam.

Atelier Marysi pisze...

Albinoski są super !!! Pozdrawiam ciepło !!!

Anna Iwańska pisze...

Ewuniu jakie one mniejsze, 44 cm to przecież kolosy :-)
Podziwiam Twoją cierpliwość do klejenia tych mufinek. Ale wyglądają ślicznie więc myślę że osoby dla których zostały zrobione będę zachwycone.
Pozdrawiam

Maks pisze...

Jakie cudowne! Świetne! Pozdrawiam! :)

Gosia pisze...

Obydwa są świetne :)

Xymcia-dm pisze...

Bardzo fajne są - pozDrawiaM ;)

Małgorzata Nowak pisze...

Wianki są piekne.Serdecznie pozdrawiam.

Beata T pisze...

Przepiękne wianuszki super wyglądają :)
pozdrawiam

Francesca i jej wolna chwilka pisze...

Pięknie wyszły!

Kasia J. pisze...

Cudne wianki :-) Doskonale wyglądają i bardzo mi się podobają :-)
Pozdrawiam serdecznie.

Kijankowo pisze...

Śliczne :)