wtorek, 5 stycznia 2016

Czerwone jajeczne

Witam ! Nareszcie przyszła pora na prezentację mojego świątecznego wianka . W tamtym roku zrobiłam w tonacjach łososiowych te święta to królestwo czerwieni .


Kolejny wianek jak zwykle powstał z opakowań po jajkach ,jak zrobić różyczki przedstawiłam TUTAJ . Chociaż robienie różyczek jest bardzo czasochłonne to myślę ,że to nie ostatnia moja recyklingowa praca .






Było dużo wolnego czasu to pierwsze książkowe pozycje  już w tym roku przeczytane .


26 komentarzy:

renya pisze...

Te różyczki niezmiennie mnie zachwycają! Wianek jest przepiękny, te czerwone akcenty ślicznie się komponują:-)

Jadwiga Król pisze...

Przepiękny ten wianek,bardzo oryginalny:)Pozdrawiam

Iwona pisze...

Wianek jest rzeczywiście świąteczny, a także oryginalny i wesoły, pozdrawiam.

3nereida pisze...

Wianek to absolutne arcydzieło. Piękny jest.Lubie tego autora i w zasadzie wszystko co u nas jest dostepne przeczytalam , a tych dwoch nie , bo mam drugi tom :( , musze po weekendzie isc po pierwszy i czytac po kolei.

Marille pisze...

Wianek wygląda świetnie, no i jest naprawdę niespotykany !!! Gratuluję pomysłu i wykonania.
Ale czytane książki mają dość krwawe tytuły...
Pozdrawiam serdecznie :-)

sosnowygaik pisze...

Świetny efekt;)

Gosia pisze...

Świetny i mega oryginalny !!!

mika pisze...

Ile razy patrzę na taki wianek, tyle razy się zachwycam. Ja nie miałabym tyle cierpliwości di wycinania. Wianuszek prezentuje się ślicznie a jak dodam do tego ogrom pracy, to szczękę muszę zbierać z podłogi.

Renka pisze...

Wianek absolutnie cudny!
Znam te ksiązki :)

mój dom - moja przystań pisze...

Elegancki i jedyny w swoim rodzaju wianek, gratuluję pomysłu.

Wysyłam moc uścisków, Ania

Picot Kinga pisze...

Bardzo oryginalny wianek. Super wygląda!
Pozdrawiam :)

Marzenka Dmowska pisze...


Świetny wianek. Jestem fanką pani wiankowej twórczości :-D Nesbo, fiu, fiu powiało strachem a wianki tak bezpiecznie nastrajają ..... ?

Maks pisze...

Świetny pomysł na wianek! Taki pomysł, a efekt zniewalający! Cudo! Pozdrawiam! :)

nawanna pisze...

Rewelacyjny wianek! Różyczki z opakowań nadają mu delikatności.
Pozdrawiam Ewo:)

halszka pisze...

Przepiękny wianek.Miłego dnia.

ashki pisze...

Niesamowity jest ten wianek:)

olla123 pisze...

Zachwycający, cudny efekt!
Pozdrawiam serdecznie!

Anna Iwańska pisze...

Ewuniu ten wianek jest niesamowity, przepiękny i w tych świątecznych kolorkach wygląda niesamowicie.
Pozdrawiam

Małgorzata Nowak pisze...

Piękny wianek i ile pracy to wymaga.Serdecznie pozdrawiam.

Marilyn M pisze...

Śliczny wianek!Gratuluję cierpliwości :-) Wszystkiego co najlepsze na Nowy Rok :-)

Paulina Kielar pisze...

najpiękniejszy jaki widziałam cudo

Kasia J. pisze...

Przepiękny wianek :-) Ładnie mu z czerwienią :-)
Pozdrawiam serdecznie.

niw@ pisze...

Wianek cudeńko !!! :)
Naprawdę nie zgadła bym z czego jest zrobiony :) super !!!:)

Anna K. pisze...

Jakie CUDO !!!!!!!! Fantastyczne. W pierwszej chwili myślałam że te róże są ze szkła. Niech żyją pomysłowi ludzie :)))

Decoupage pisze...

Cudny wianek ;)

Xymcia-dm pisze...

Ale piękny ten wianek i taki orginalny
super ;) pozDrawiaM serdecznie no i
Szczęśliwego Nowego 2016 Roku