sobota, 16 stycznia 2016

Czyżby Roszpunka ....

   Zimno się zrobiło w uszy zmarzłam to przyszedł czas na czapkę i szaliczek . Ponieważ zostało mi dosyć dużo włóczki Himalaya Everyday z robótek tamtego rocznych to postanowiłam  sobie z niej zrobić coś na głowę . No tak włosy coraz krótsze to i w głowę zimno . Może też dlatego czapa jest z warkoczem Roszpunki , podświadome marzenia o długich włosach ?

                                

                      Hm ale jakaś cienka mi wyszła - chyba trzeba będzie zrobić drugą cieplejszą .



33 komentarze:

Anna pisze...

Bright colors for a beautiful set !!!
Have a cosy weekend !
Anna

Crissi pisze...

Very nice Ewa!
Happy weekend Crissi

Anka pisze...

Cudny komplet i kolory świetne!!!

Asia305 pisze...

Bardzo ciekawy sposób na ozdobienie czapki - mam na myśli ten śliczny warkocz! Śliczny komplet powstał!

olla123 pisze...

Ewuniu, komplet jest prześliczny! Nie dość, że piękny kolorystycznie, to ozdoba warkoczowa pasuje tu idealnie! Choć nie mam najmniejszego pojęcia, jak Ty go zrobiłaś!

Marta K. pisze...

Fajny komplecik Ci wyszedł! Świetnie wkomponowałaś warkoczowy akcent,
no i kolorki takie, jak lubię. Serdecznie pozdrawiam:)

Anna K. pisze...

Komplet bardzo ładny i kolorki super. Wyglądasz po prostu świetnie :)

Maks pisze...

Fantastyczne! Czapka mnie po prostu urzekła. Pozdrawiam i zapraszam do udziału w zabawie na moim blogu! :)

Katarzyna B pisze...

Fajny komplecik.

Jadwiga Król pisze...

Bardzo mi się podoba ten komplecik,ten warkocz i kolor włóczki:) Pozdrawiam

sosnowygaik pisze...

Ten warkocz jest świetnym dodatkiem do całości;)

Basia Nolberczak pisze...

Świetne kolory:) Czapka może powinna być we dwie nitki? Pozdrawiam

Ольга pisze...

Прекрасный комплект!!!

Marzenka Dmowska pisze...

Kolory piękne a warkocz świetny :-) pozdrawiam

samosia pisze...

Super komplecik! Podziwiam wykonanie i bardzo mi się podobają kolorki. Twarzowy bardzo!

Nitki A nitki pisze...

Świetny komplecik Ewo:)

nawanna pisze...

Super komplecik!
Pozdrawiam Ewuś:)

Iwona pisze...

Bardzo ładny komplet Ewo, warkocz piękny i kolory takie, że ciepło się robi od samego patrzenia, pozdrawiam.

Anna Iwańska pisze...

Ewuniu świetna ta czapeczka i jak fajnie w niej wyglądasz.
Pozdrawiam

Gosia pisze...

Piękny komplecik, bardzo twarzowy :)

ninkaw pisze...

Bardzo ładna czapka ciekawe rozwiązanie.
pozdrawiam

Marille pisze...

Czapeczka z warkoczem Roszpunki bardzo mi przypadła do gustu. Razem wyszedł świetny komplecik i jaki przydatny akurat teraz... Też się przymierzam do trochę podobnego i nawet włóczkę do wykorzystania mam ciut podobną...
Pozdrawiam serdecznie :-)
Marille z http://marilles-crochet.blogspot.com/

Ewa Urban pisze...

Piękny komplet :-) Modelka extra :-)

Bożena pisze...

Wspaniały komplecik, śliczne kolorki!!!

ashki pisze...

Prześwietny komplet:)

Małgorzata Nowak pisze...

Super warkocz na pięknej czapce i jeszcze szalik do kompletu. Serdecznie pozdrawiam.

Urszula Cz.Nardello pisze...

Cudny komplecik <3 I piekne zdjecia :)

renya pisze...

Prześliczny zestaw w pełnych energii kolorach. Ten warkocz szalenie intrygujący, bardzo oryginalnie to wygląda:-)

Kasia J. pisze...

Piękny komplet - pasuje do Ciebie doskonale :-)
Cudne kolory i świetny fason czapki.
Pozdrawiam serdecznie.

♥ Łucja-Maria ♥ pisze...

Ewo, komplecik jest prześliczny.
Ta włóczka jest bardzo oryginalna.
Pozdrawiam:)

Melancholia pisze...

Super komplet w rewelacyjnych barwach, w sam raz na ponure długie wieczory :).

k studio handmade pisze...

Bardzo udany komplet i bardzo twarzowy, pozdrawiam.....kryska ♥

bluebru nete pisze...

Pięknie się prezentuje :)