piątek, 29 stycznia 2016

Kominy dwa ....... a nawet trzy

Witam Was ! Pewnego dnia zadzwoniła do mnie pani z pasmanterii ,że dostała nową włóczkę " takie kwiatuszki " - hm włóczka kwiatuszki trzeba to zobaczyć . Ponieważ w tej części miasta wszystkie sklepy są bardzo szybko zamykane , to zwolniłam się z pracy i pomknęłam do pasmanterii .

No i chyba dobrze zrobiłam gdy zakupiłam po 2 motki włoczki Alize Maxi Flower . Wyczarowałam z nich takie oto kominki . Na drutach 12 szybciutko i fajnie się robiło .




                          Alize Maxi Flower kolor  popielaty 5076 oraz brąz   5166
                                                   Druty nr 12

Kominki pomknęły do nowych właścicielek a ja mam  ochotę zrobić dla siebie kolorek 5075

9 komentarzy:

mój dom - moja przystań pisze...

Koniecznie zrób sobie taki komin, to niedopuszczalne żeby inni nosili takie dzieła a Ty nie! czekam na twój komin.

Anna Iwańska pisze...

Faktycznie Ewciu świetna ta włóczka , zdradż w której pasmanterii ja nabyłaś?? W końcu dziergać tez umiem , ale druty 12... chyba nawet takich nie posiadam.
Pieknię Ci wyszły te kominy a modelka nad Kanałem Gliwickim wygląda odlotowo w tym słoneczku.
pozdrawiam

Monika S pisze...

Kominy są świetne, co prawda ja sobie z tej włóczki torbę zrobiłam ;) ale nie wykluczam, czy jak tak, na Twoje kominy się na patrzę, to się nie skuszę ;)))

Anna K. pisze...

Kominy są rewelacyjne Ewciu. Włóczka przerabia się świetnie. Robiłam z tej szarej oraz z białej. Też kominy i jestem baaaardzo zadowolona.
Pozdrawiam

Gosia pisze...

Kominy są rewelacyjne, świetnie trafiłaś z włóczkami :)

Paulyntolyna pisze...

Bardzo fajne kominy:) Pani w pasmanterii zachwalała mi tą włóczkę, u Ciebie wygląda świetnie :)

Małgorzata Nowak pisze...

Włóczki są fantastyczne a kominy piekne.Muszę się nią zainteresować. Pozdrawiam :)).

Kasia J. pisze...

Fantastyczne kominy :-) Cudna włóczka.
Pozdrawiam serdecznie.

ewinka Nowa pisze...

Wspaniale kominy :-))) Lubie takie blisko szyjki ;-)))