czwartek, 14 stycznia 2016

Wielka Basia z nowymi szatami .......

    Ciociu możesz mi zrobić nową kanapę dla lalki ?- Różowa , różowa niech będzie ! No jak nie może - ciocia może zrobić i to z wielką chęcią ! I tak znowu chwyciłam za pudełko po syropie , powycinałam , posklejałam i podstawa była . Jak ma wyglądać pudełkowa podstawa pokazałam    TUTAJ  . Później wystarczyło tylko chwycić za włóczkę i druty i już gotowe . Można oczywiście obszyć podstawę materiałem jednak mi bliższa jest włóczka . Ponieważ kolorem różowym nie dysponowałam powstała  malinowa kanapa . Dla złagodzenia koloru dorobiłam kremowe poduszki i dywanik , który pierwotnie miał być kocykiem dla Barbie .


     Mama młodej panienki nie przepada za różową barwą i wszelkimi podobnymi odcieniami to gdy będzie się z córcią bawiła ma spokojną popielatą kanapę . Myślę iż w ten sposób obie panie będą zadowolone .

 Jeszcze tylko zrobić kilka nowych sukieneczek dla Evi , zapakować i wysłać .

                                Daleka a Wielka BASIA !

   A jak przy wysyłce jestem to dostałam taki oto superowy katalog . W KWIATACH jest mnóstwo kompozycji florystycznych i to ze zwykłych kwiatów jak cynie czy kosmosy .
A od kogo takie cudo dostałam ? A od Basi z bloga " Minął dzień " Basia  rozdaje katalogi robótkowe  TUTAJ
Basia ma bardzo fajnego bloga i dużo pomysłów zajrzyjcie do niej nie tylko po katalogi .

 Ja tobie Basiu bardzo ,bardzo dziękuję za te wspaniałe florystyczne inspiracje !

20 komentarzy:

barbaratoja pisze...

Ewa, zawstydziłaś mnie :-)
Oj , jak ci zazdroszczę,że możesz się pobawić !

halszka pisze...

Kanapa w obu kolorach śliczna.Pozdrawia, cieplutko

Crissi pisze...

Very nice!
Happy day Crissi

Ольга pisze...

Очень красиво!!!

Anna K. pisze...

Cudeńko :) Muszę coś podobnego dla córeczek zrobić. Dziękuję za inspiracje !!

Kasia J. pisze...

Fantastyczne kanapy :-) Obydwie są śliczne :-)
Pozdrawiam serdecznie.

Dom z mozaikami pisze...

Bardzo interesujący komplet wypoczynkowy. Podoba mi się że przewidziałaś "reakcję" na różowy kolor Mamy - małej właścicielki i przewidująco zrobiłaś pokrowce na zmianę :o) Pozdrawiam. Ala

Jadwiga Król pisze...

Ależ miałaś świetny pomysł dla mamy i córci:) Pozdrawiam

blogerzaby pisze...

Urocze ;)

Maks pisze...

Wow! Świetne kanapy. Oj... dziewczynka ma super ciocię! Pozdrawiam! :)

Gosia pisze...

Kanapy bardzo gustowne :)

Renka pisze...

No, taka ciocia to skarb prawdziwy. Super to obmyslilas i wykonalas. Pozdrawiam :)

Małgorzata Nowak pisze...

Piękne sa te miniaturowe kanapy.Kolory śliczne. Serdecznie pozdrawiam.

Marille pisze...

Świetnie Ci te mebelki wyszły.Jestem pełna podziwu :)
I gratuluję kwiatowej gazetki. Może zobaczymy w przyszłości jakieś bukiety.
Pozdrawiam serdecznie :-)

renya pisze...

Ale będzie radość z zabawy!

olla123 pisze...

Kanapy - marzenie! Pomysłowe i fajnie wykonane!
Pozdrawiam serdecznie!

Bożena pisze...

Wiesz nabrałaś mnie porządnie, jak zobaczyłam zdjęcie to na pierwszy rzut myślałam, że to narzuta na prawdziwą kanapę, a to taka fikuśna miniaturka, CUUUDNA.

Gosia pisze...

Mówiąc szczerze to sama bym odpoczęła na tej kanapie, najchętniej z książką albo szydełkiem w ręku! Super mebelek!!

nawanna pisze...

Taką ciocię to tylko nosić na rękach! Piękna kanapa, do tego w dwóch wersjach kolorystycznych, dziewczyny(mama i córka) na pewno swietnie się bawią!
Pozdrawiam Ewuś:)

ashki pisze...

Super jest ta kanapa:)