sobota, 13 lutego 2016

Gwiazdy w paski ....

         Witam  Was ! Dzisiaj kolejna odsłona sukienek dla Evi . Pierwsza to " Malinowa gwiazda".
Sukieneczka na ramiączkach zrobionych ze złotej włóczki , wykończona złotymi gwiazdkami .


   Druga sukieneczka to " Wiosna " - oj już się nie mogę doczekać tych pierwszych kolorków .

  Tym razem jednak ramiączka są szersze , a gumka przy dekolcie pozwala na łatwe ubieranie laleczki .
Zaraz siadam do następnych malutkich robótek , ale chyba ostatnio większą frajdę sprawia mi robienie fotek .

19 komentarzy:

Ольга pisze...

What a nice dress for a tiny doll !

Crissi pisze...

So lovely dress!

ankaskakanka pisze...

Śliczne są te sukienki. Z gwiazdeczkami the best off.

halszka pisze...

Cudne sukieneczki.Pozdrawiam i miłego dnia życzę.

Anna K. pisze...

Bardzo ciekawe propozycje :)

Anna Iwańska pisze...

Ewcia pikne i te kiecki ta fotki . Jak ubranka dla lalek to tylko u Ciebie Chyba jesteś jedyna w sieci która sie tym zajmuje tak profesjonalnie.
Buziaczki

Jadwiga Król pisze...

Bardzo ładnie ubrałaś laleczkę wiosennie i dostojnie:) Pozdrawiam

Beti K pisze...

Super !!! ten widok oczy me cieszy :)

olla123 pisze...

Sukienka z gwiazdkami porwała mnie za serce! Śliczna!

UTKANE Z PASJI pisze...

Oj chciałabym miec taką kolekcję sukienek jak te laleczki, ciągle coś nowego:)

Robótki Tereski pisze...

Rozpieszczasz laleczki ciągle coś nowego.
Wiosenna kreacja bardzo ładna. Pozdrawiam.

Urszula Cz.Nardello pisze...

Sliczne sukienki :)Pozdrowienia :)

Marzenka Dmowska pisze...

Wiosenna sukieneczka już niedługo będzie na czasie :-D Pozdrawiam wstępnie wiosennie :-D

GaleriaZosi pisze...

Śliczne sukienki. Pozdrawiam

ashki pisze...

Przeurocze są te sukieneczki:)

Marille pisze...

Jakie piękne małe laleczki. Zrobiłaś im rozkoszne sukieneczki.
Pozdrawiam serdecznie i walentynkowo :-)

Gosia pisze...

Cudowne kreacje :)

małydomnagórce pisze...

Ale cudne☺ jak byłam mała brakowało mi takich sukienek do lalek�� pozdrawiam i zapraszam Ci mnie����

Bożena pisze...

Jakie urocze ciuszki!!! Zapraszam do mnie www.boniawww.blogspot.com Ja dopiero rozpoczynam przygodę z blogowaniem :)