środa, 10 lutego 2016

Perełkowy wąż ....

                           Witam Was !
  Właśnie skończyłam kolejny komplecik dla małej gwiazdy . Młoda właścicielka  lubi kolor różowy to i strój nie mógł być innej barwy .Tym razem dekoracją jest naszyty delikatny perełkowy wąż , z koralików o różnych barwach . Żeby nie było kłopotów koraliki starałam się dosyć mocno przyszyć .






                         Komplecik to zapinany na zatrzaski gorsecik oraz spódniczka .
  A teraz troszkę informacji dla Elżbiety - ubranka dla Barbie robię z cienkich włóczek na drutach  nr 2,5 lub 3 / robię dosyć ścisło / . Sukieneczki są zapinane z tyłu na małe zatrzaski , wtedy łatwo można ubrać lalkę jak i dopasować strój do figury . Wszystkie ubranka są według mojego pomysłu , oj a ile jeszcze  mi w głowie projektów  siedzi .
 Pozdrawiam !

19 komentarzy:

Anna K. pisze...

Witaj .Świetnie ci to wyszło. Perełki dodają szyku :)
Pozdrawiam

Małgorzata B. pisze...

Twoje pomysły są świetne.Sukieneczki cudowne.
Dzieki ,że napisałas jak dziergac takie cuda.Przymierzam się i na tym sie konczy mój zapał.Lalki czekają na ubranka.
Pozdrawiam serdecznie.

sosnowygaik pisze...

Piękna kreacja;)

Gor Ko pisze...

Fajne sukieneczki - dziewczynki to lubią ;)

Jadwiga Król pisze...

Mała gwiazda będzie miała radochę:) Pozdrawiam

Ольга pisze...

Очень красиво!!!

Hania pisze...

super to wygląda, prawdziwa dama z tej lali :)
Pozdrawiam serdecznie

Marta K. pisze...

Cudna, niezwykle elegancka kreacja! Podziwiam Cię za cierpliwość
i niezwykłe umiejętności dziergania takich miniaturek.
Cieplutko pozdrawiam, Marta:)

Anna Iwańska pisze...

No co tu dużo pisać , kolejna super kreacja , te koraliki sa świetne na tej sukience.
Pozdrawiam

Crissi pisze...

So cute!!!!
Happy day Crissi

olla123 pisze...

Pomysł z koralikami - przedni!
Pozdrawiam serdecznie!

Małgosia pisze...

Kolejna piękna sukieneczka dla Barbie:))
Aż mnie korci, by wydziergać dla "mojej barbiowej modelki" - dla mnie to frajda tworzyć takie małe formy, ale na razie brak mi czasu.
Serdecznie pozdrawiam:))

Gosia-Stare Pianino pisze...

świetna kreacja, pozdrawiam:)

Wioletta G. pisze...

Fajnie wyszło! Pozdrawiam:)

Marzenka Dmowska pisze...

Perełki jeszcze dodały uroku :-D pozdrawiam

Ewa Jurewicz pisze...

Mała dama wygląda prześlicznie i bardzo elegancko!
Przesyłam cieplutkie pozdrowienia.

GaleriaZosi pisze...

Ślicznie to wygląda. Pozdrawiam

Maks pisze...

Przecudne. Wow! Pozdrawiam! :)

nawanna pisze...

Następna piękna kreacja! Podziwiam Cię za wykonywanie takich małych form;)
Pozdrawiam Ewo:)