sobota, 6 lutego 2016

Reaktywacja

     Kolejny raz z opakowań po jajkach powstał taki oto bukiet .  37 plastikowych różyczek kosztowało trochę pracy ale warto było . Pierwszy raz recykling owy bukiecik zobaczyłam na stronie TUTAJ KLIK
 Zachwycił mnie na tyle ,że też zaczęłam takie robić . Jak pamiętacie jest to już któryś bukiet  i powstało kilka wianków , ale mam nadzieję ,że to już ostatnia praca z mojej jajecznej kolekcji .





  W ramach podziękowań za jajeczne opakowania bukiet trafił w ręce przemiłego małżeństwa z pobliskiego warzywniaka . Muszę powiedzieć że stoi w wazonie na honorowym miejscu w sklepiku .
Mój post z instrukcją  robienia różyczek znajdziecie TUTAJ

8 komentarzy:

Maria i Ola pisze...

Śliczny bukiet.
Włożyłaś dużo pracy w zrobienie tego cuda.
Pozdrawiam M

Małgorzata Nowak pisze...

Uroczy bukiet.Pozdrawiam.

Jadwiga Król pisze...

Przepiękny bukiet,nawet nie myślałam,że z opakowań po jajkach można robić takie cudeńka:) Pozdrawiam

Dzianinowe Studio pisze...

Jak dla mnie prawdziwe arcydzieło. Wygląda cudownie, a pomysł na wykorzystanie opakowań po jajkach znakomity. Pozdrawiam serdecznie:-)

Szydełkowe dziergadła - Ewa pisze...

Ależ piękny bukiet :-) Szkoda, że w mojej okolicy nie ma jajek w takich opakowanach :-)

Anna Iwańska pisze...

Ewuniu mistrzowskie wykonanie, ale wiesz z takimi papierami ja masz to nawet z chwastów zrobisz cudo !! Miło że trafił tam gdzie jest .
Pozdrawiam

Anielska Aniela pisze...

niesamowity bukiet, nie wygląda jakby był zrobiony z plastikowych opakowań po jajkach ,bomba !

Xymcia-dm pisze...

Extra od dziś zbieram te pudełka i zrobię
taki na klatkę schodową - efekt super jest :D
pozDrawiaM ciepło ;)