środa, 3 lutego 2016

W niebieskim jest jej .....

          Hm kiedy ja wreszcie skończę z tymi ubrankami dla lalek . Jak już jedna panienka wyrośnie z lalek to druga dorasta , następna się rodzi itd ......... Ale przecież co ja tak narzekam , przecież bardzo lubię , NIE  wręcz uwielbiam robić ubranka dla lalek .Ubierałam lalki różnej wielkości od tych najmniejszych 11 cm do takich 55 cm . Kilka dni temu zobaczyłam lalkę 1 metrową i stwierdziłam ,że takiej to jeszcze nie ubierałam ,  mam nadzieję ,że żadna z mam małych panienek nie wpadnie na to żeby taką kupić .

   Tym razem kolejny stój dla Barbie - sukienka o barwie niebiańskiej . Takie też było zamówienie małej właścicielki : ciocia niech będzie taka jak niebo , taka niebiańska !








15 komentarzy:

Elżbieta pisze...

Dobrze, że napisałaś coś więcej o robótkach dla lal.
Właśnie i ja przymierzam się do tego jak kot do jeża. Chciałabym zrobić niespodziankę dla wnuczki bo mi zaraz wyrośnie:):)z lal, a zupełnie nie wiem jak się do tego zabrać, te wnuczusiowe lale są takie odchudzone!;)
Pisz więcej, z jakich nici są te ubranka, skąd wzory ...
Pozdrawiam.

ankaskakanka pisze...

Bardzo ładna jest ta sukienka.

Jadwiga Król pisze...

Lalkę ubrałaś odlotowo:) Pozdrawiam

sosnowygaik pisze...

Śliczna sukienka, świetnie ją wykonałaś;)

Kasia J. pisze...

Piękna sukienka :-) Wzorowo wywiązałaś się z zadania :-)
Pozdrawiam serdecznie.

renya pisze...

Mnie by chyba łatwiej było dla takiej dużej lali coś udziergać, bo te maleństwa to dopiero wyzwanie!
Piękna kreacja, faktycznie niebiańska:-)

Dom z mozaikami pisze...

Wspaniała sukienka :o)

olla123 pisze...

Śliczna, "niebiańska" sukienka :)))

Anna K. pisze...

Witam cię serdecznie :)
Ja mam 2 córcie w wieku lalkowym ale jakoś nie bardzo interesują się zabawą w strojenie lal. Nie oznacza to że nie składają zamówień , co to to nie !!! Składają i to sporo ale dla siebie :) Tak więc jak by nie patrzył ubieram lale ale takie ponad 100 cm :)
Pozdrawiam

Marzenka Dmowska pisze...

Ale śliczna sukienusia :-)

Kelly Shelly pisze...

Uwielbiam ten odcień błękitu :) pięknie !

Wiola B pisze...

Szczerze podziwiam:) Piękne błękity!

Gosia pisze...

Wspaniała sukieneczka

ashki pisze...

Jak aniołek:)

Maks pisze...

Piękne. Cudo! Pozdrawiam serdecznie! :)