środa, 16 marca 2016

BIAŁY A ZIELONY

    Zostałam poproszona o zrobienie białego - jajecznego wianka . Ponieważ nie dostałam nigdzie białych dodatków / kwiatuszki , gałązki /dlatego też ozdobą różyczek jest tylko asparagus i perełki . Wianek ma być całoroczny i myślę że taki jest .


 Miły pan z warzywniaka znowu zbiera plastikowe opakowania , ale ja ogłaszam KONIEC , KONIEC z ozdobami jajecznymi - no chyba ,...........że znowu mnie ktoś  ładnie poprosi .




   Wianek w zależności od potrzeb i natchnienia  może być do powieszenia jak również do położenia .

   Jest to moja największa jajeczna praca i taka niech pozostanie .

21 komentarzy:

Anna K. pisze...

Bardzo ale to bardzo mi się podoba. Wykonałaś wspaniałą pracę.

Crissi pisze...

So very nice!
Happy day Crissi

Marzenka Dmowska pisze...

Jest przefantastyczny ten wianek hehe pozdrawiam

bozenawdaniec. pisze...

Wianek jest śliczny, te perełki nadają mu szlachetności i delikatności. Dobrze, ze dałaś ciut asparagusu, to taka kropka nad i. Super !
Pozdrawiam :)

sosnowygaik pisze...

Pięknie się prezentuje, gdy wisi na ścianie;)

Kasia J. pisze...

Cudo! Przepiękny wianuszek :-)
Pozdrawiam serdecznie.

ankaskakanka pisze...

Cudny wianek.

Jadwiga Król pisze...

Cudny,przepiękny wianek!!!Pozdrawiam

Małgorzata Nowak pisze...

Cudowny wianek.Serdecznie pozdrawiam.

Szydełkowe dziergadła - Ewa pisze...

Piękne ozdoby :-) :-) :-)

olla123 pisze...

Rewelacyjny! A z perełkami taki bogaty!

Małgosia pisze...

Ogrom pracy przy takim wianku! Ale za to jaki efekt! Naprawdę rewelacja!
Serdecznie pozdrawiam:))

halszka pisze...

Przepiękny wianek.Cudo!!!.Pozdrawiam serdecznie.

Hania pisze...

ale piękny :)
Pozdrawiam

Cela D pisze...

Od razu pomyślałam, ze różyczki są ze szkła, takie eteryczne, ale już wszystko znalazłam i wiem, jak je robisz. Pracy sporo, ale efekt jest zupełnie inny, nowy i niepowtarzalny.
Pozdrawiam cieplutko.:)

kicikicitata pisze...

A ja nie mogę poznać z czego zrobiłaś kwiatuszki. Wianek prezentuje się świetnie. Pozdrawiam:)

Iwona pisze...

Przy tym wianku, to musiałaś się nieźle napracować,wygląda fantastycznie, pozdrawiam.

Monika S pisze...

Bardzo ładny wianek :)

Doti pisze...

Genialny:) Ściskam!

Natalia K pisze...

Śliczny i bardzo subtelny:)
pięknego weekendu

Gosia pisze...

niesamowita praca, chylę czoła