środa, 30 marca 2016

Elsa odchodzi z zimą ....

 Mam tę moc mówiła Elsa  zamieniając wszystko w zimową biel . Ale  jej czar prysł i przyszła WIOSNA ! To tak może troszeczkę na odczarowanie pogody popełniłam zimowy strój Elsy . Może już będzie cieplej - Wiosno przybywaj !


  Strój Elsy  dopełniała peleryna z trenem - cóż było robić , musiałam i ja taką stworzyć .



                               
                                            Dziękuję !
 Jutro mija 4 lata jak jestem razem z Wami ! Dziękuję za Wasze odwiedziny i pozostawienie ciepłych , jakże budujących słów !  Dziękuję ,że jesteście dla mnie niekończącą się inspiracją i motorem do dalszego działania !
 Przepraszam ,że ostatnio tak mało do Was zaglądam / tak bywa jak w domu się jest tylko gościem / . Tym bardziej cieszy Wasza pamięć i  wizyta !

20 komentarzy:

Monika S pisze...

Strój Elsy przeuroczy :)
Dzięki Tobie u mnie zrobiło się słonecznie i bardzo wiosennie ;)
Gratulacje Ewo :D
Pozdrawiam serdecznie :)

renya pisze...

O la la! Zachwycająca lala w tym stroju, albo odwrotnie - strój na tej lali iście bajeczny!

Anna pisze...

De jolis habits pour Barbie et de très belles roses !!!
Bonne journée !
Anna

Kasia J. pisze...

Fantastyczny strój Elsy :-) Piękna sukienka i doskonała peleryna :-)
Gratuluję rocznicy bloga :-) Życzę Ci jeszcze wielu lat z nami :-)
Pozdrawiam serdecznie.

sosnowygaik pisze...

Śliczna suknia;)

Anita M pisze...

Ojejciu, jaka piękna kreacja. Cudo!
Gratuluję czterech latek i wielu kolejnych życzę:))

Iwona pisze...

Ooo, wielkie gratulacje z okazji rocznicy!
A Elsa jest piękna :-) Moja córcia jest jej fanką
Pozdrawiam cieplutko

Anna Iwańska pisze...

Ewuniu jestem pod wielkim wrażeniem. Ta kreacja jest prześliczna to chyba Twój najładniejszy stój jaki zrobiłaś !! Przepiękna sukienka i jeszcze ładniejsza pelerynka.
Buziaczki I gratuluję rocznicy bloga !!

Ольга pisze...

Очень красиво!!!

halszka pisze...

Przepiękna kreacja.Gratuluję rocznicy i życzę wielu ciekawych postów oraz pięknych prac.Pozdrawiam i słoneczka życzę.

Inka pisze...

bardzo lubię suknie - a zwłaszcza z taką górą,
gdzie karczek i rękawy są jednolite - a reszta
innej barwy - co jeszcze dobitniej wyodrębnia
gorsetowy wydźwięk - aż nie chcę przestać na
strój patrzeć - dopracowany u ujmujący serce!

Marzenka Dmowska pisze...

Suknia piękna:-D gratuluję jubileuszu bo rozumiem,że to jubileusz czterech lat radości :-) pozdrawiam

Małgorzata Nowak pisze...

Cudowna suknia i do tego ta peleryna.Gratuluję i życzę kolejnych lat.Pozdrawiam serdecznie.

Małgosia pisze...

Nie sposób przejść obojętnie wobec takiej kreacji dla Barbie - suknia i peleryna znakomicie się uzupełniają!
Gratuluję Jubileuszu - życzę kolejnych równie udanych!
Serdecznie pozdrawiam:))

Gosia pisze...

Wow strój robi niesamowite wrażenie - nie ma dla Ciebie rzeczy niemożliwych.

Maks pisze...

Piękna lala. Niech powraca w następną zimę! Będziemy czekać. Pozdrawiam! :)

Magda Wo pisze...

niesamowita, świetna praca, robi wrażenie, pozdrawiam

niw@ pisze...

Super ❗ 👏 ☺
Ale to chyba Anny ubranie❓powiedziała moja córeczka 😉
Pozdrawiam :)

Aya w Świecie Lalek pisze...

Cudowności. Jestem pod ogromnym wrażeniem szczegółów i całkowitego wzoru :)

Iwona pisze...

Masz taką fantazję e ubieraniu lalek,że myślę,iż wciąż w Tobie jest coś z małej dziewczynki.Gratuluję jubileuszu bloga, cieszę się,że z nami jesteś.