wtorek, 22 marca 2016

Wiosna , ach to ty ............

  Dzisiaj rano niespodzianie zapukała do mych drzwi
Wcześniej niż oczekiwałem przyszły te cieplejsze dni
Zdjąłem z niej zmoknięte palto, posadziłem vis a vis
Zapachniało, zajaśniało wiosna, ach to ty
Wiosna, wiosna, wiosna, ach to ty

  M. Grechuta


 Budleja w styczniu wypuściła listki i nic jej nie zrobiły późniejsze mrozy . Przycinać jej nie będę bo szkoda , ciekawe jaka wysoka wyrośnie ?
       Wiciokrzew też już w liściach , jednak te poczerwieniały od zimna .
                                          Magnolia
                                       Pigwowiec
                                     A to cudo to nie wiem jak się nazywa .
                                      Modrzew
 
 I troszkę kwiatków  bo również wysuwają swoje główki do słonka , chociaż ono jeszcze takie marnie świeci .
 Krokusów kwitnie cała łąka , tylko żółtych mała kępka została , gdzie reszta ? oto jest pytanie  .



I pozostałe małe cudności .
                             Śnieżyce i śnieżynki praktycznie już przekwitają .




Wrzośce w całej krasie .
 Jeszcze potrzebne ciepłe promienie słoneczne i można zaczynać sezon działkowy ! 
Powodzenia dla wszystkich OGRODNIKÓW i OGRODNICZEK !

17 komentarzy:

ankaskakanka pisze...

O jakie fajne kwiatki. Moje będę siać/ sadzić w kwietniu.

k studio handmade pisze...

To żółte cudo, to moim zdaniem dereń :)Wiosna już faktycznie przyszła, Pozdrawiam

Basia Nolberczak pisze...

To żółte cudo to oczar wirginijski jeśli się nie mylę:) pozdrawiam

Jenovia Dżemson pisze...

Miło popatrzeć, jak ogródek się budzi ^^

ZAPRASZAM DO MNIE NA KONKURS ! ! !
www.jennydzemson.blogspot.com

Małgosia pisze...

Wiosna w ogrodzie w całej krasie!
Serdecznie pozdrawiam:))

Szydełkowe dziergadła - Ewa pisze...

Bajecznie :-)

halszka pisze...

Piękna wiosna,serce się raduje na widok pierwszych kwiatków i krzewów kwitnących.Słoneczka życzę.

Marzenka Dmowska pisze...

Ale wspaniała wiosna u Ciebie :-D Pozdrawiam serdecznie

Jadwiga Król pisze...

Jaka piękna wiosenka u Ciebie:) Pozdrawiam

Lucy pisze...

Już pięknie wiosennie u Ciebie:)))
Pozdrawiam słonecznie:)))

Gosia pisze...

Prześlicznie, tylko patrzeć jak wszystko się bujnie :)

Maszka pisze...

Faktycznie, przyszła ! Zazdroszczę Ci tych pięknych kwiatów, mieszkając w bloku mogę się cieszyć tylko tym, co uda mi się znaleźć w kwiaciarni ;)Pozdrawiam - M.

GaleriaZosi pisze...

Ach ta wiosna u Ciebie. Pozdrawiam

UTKANE Z PASJI pisze...

Pieknie juz u Ciebie w ogrodzie, ale ja jestem przerazona, bo wczoraj zauważyłam,że mój M przyciał Budleję bardzo nisko,nie wiem co z tego będzxie??? Pozdrawiam światecznie Bea:)

Anna K. pisze...

Pięknie. U mnie jeszcze cudów nie ma ale już wystają z ziemi tulipany i irysy ( czosnek też ) ;)
Czekam na pierwsze ciepłe wiosenne promyki bo u mnie na Pomorzu jeszcze ich nie ma .
Pozdrawiam

Inka pisze...

śnieżynki zauroczyły mnie:)))

niw@ pisze...

Wreszcie :) niech już będzie zielono, kolorowo i słonecznie 🌞